مراسم اختتامیه هفتمین دوره جایزه جهانی اربعین برگزار می شود


ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808562

مراسم اختتامیه هفتمین دوره جایزه جهانی اربعین چهارشنبه 26 بهمن ماه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جایزه جهانی اربعین یک برنامه فرهنگی و مذهبی است که هر ساله به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به منظور گسترش فرهنگ مقاومت و عاشورا و ابراز محبت به حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار می شود.

اولین دوره این رویداد هنری در سال 1393 برگزار شد و امسال اختتامیه دوره هفتم در روز چهارشنبه 26 بهمن ماه 93 در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از ساعت 9: 00 صبح

برندگان جایزه بین المللی اربعین کار خود را با تشکر از صاحبان عکس های برگزیده راهپیمایی بزرگ اربعین آغاز کردند و سپس شناسایی فیلم، خاطره و بهترین فعالیت در فضای مجازی در دستور کار دبیرخانه قرار گرفت. در هفتمین دوره مقرر شد شناسایی بهترین کتاب با موضوع اربعین به موضوعات این جایزه اضافه شود.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از آغاز دوره جدید هفتمین جایزه جهانی اربعین همزمان با اختتامیه هفتمین جایزه جهانی اربعین خبر داد.

مهمترین دستاورد رویداد فرهنگی و مذهبی فراملی و بین المللی جایزه جهانی اربعین، جذب تعداد زیادی از راهپیمایان اربعین حسینی از سراسر جهان است که نشان دهنده تاثیر معنوی و فرهنگی قیام عاشورا در نقاط مختلف جهان و دریافت حدود 4800 نفر است. آثاری از علاقمندان از سراسر جهان از سوی دبیرخانه این جایزه در دوره هفتم یکی از ثمرات این مشارکت است.

مراسم اختتامیه هفتمین دوره جایزه جهانی اربعین و افتتاحیه هشتمین دوره دعوت نامه تقدیر از برترین ها روز چهارشنبه 26 بهمن 1392 ساعت 9 صبح با رعایت اصول بهداشت و فاصله اجتماعی در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور مسئولان و فرهنگیان. نمایشگاهی از عکس ها و کتاب های منتخب از جمله برنامه های همراه این رویداد خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید