جام فجر در فدراسیون جهانی بدمینتون ثبت شد/ مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور وزیر ورزش برگزار می شود.


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806805

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: در مسابقات جام فجر امسال 15 کشور از ارمنستان، استرالیا، آذربایجان، بلژیک، بلغارستان، کانادا، هند، قزاقستان، مالزی، پرتغال، اسلواکی، اوکراین، روسیه، اندونزی، عراق و ایران حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون در خصوص مسابقات بدمینتون جام فجر گفت: و به نام فجر ایران ثبت شده است.

رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به برگزاری سی امین دوره مسابقات بدمینتون جام فجر گفت: در مسابقات امسال 15 کشور ارمنستان، استرالیا، آذربایجان، بلژیک، بلغارستان، کانادا، هند، قزاقستان، مالزی، پرتغال، اسلواکی حضور دارند. در حال حاضر اوکراین، روسیه، اندونزی، عراق و ایران.

وی با اشاره به آغاز مسابقات بدمینتون جام فجر به همت استان فارس از امروز 18 بهمن ماه گفت: این مسابقات در دو نوبت صبح (بانوان) و عصر (آقایان) با حضور ورزشکارانی از تیم ملی برگزار می شود. همچنین 20 زن و 27 مرد از ایران در این مسابقات حضور دارند.

پوریا افزود: مراسم اختتامیه این مسابقات 22 بهمن ماه روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزیر، استاندار و مسئولان شیراز برگزار می شود.

رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: بسیار خوشحالم که یکی از مسابقات ورزشی جهان برگزار شد و هر سال شانس آوردم که در این مسابقات شرکت کنم و امیدوارم امسال نیز مانند سال های گذشته بتوانیم مسابقات را به خوبی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید