فدراسیون بدمینتون یکی از موفق ترین فدراسیون ها / تایید استقلال و خودکفایی ورزش بانوان توسط رئیس جمهور


ساعت: 00:14
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807956

وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر گفت: تداوم و نظم در مسابقات بدمینتون فجر نشان از حکمرانی خوب و موفقیت فدراسیون است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی در مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و تبریک ایام مبارک دهه فجر و آرزوی برای دیدار دوباره میهمانان سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان از زحمات و دشمنی های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان قدردانی می کنم.

همچنین از همراهی و مساعدت نمایندگان شایسته استان فارس در مجلس شورای اسلامی که حامیان همیشگی ورزش و جوانان بوده و منشأ خیر و برکت هستند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: حضور نمایندگان فارسی در مجلس شورای اسلامی در مسابقات و اختتامیه جام فجر بدمینتون نشان دهنده پیوند عمیق مجلس شورای اسلامی با دولت مردم و انقلاب به ریاست دکتر رئیسی است.

وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون بدمینتون به عنوان یکی از موفق ترین فدراسیون های ملی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: تداوم 30 سال جام بدمینتون فجر در فاصله 15 تا 19 بهمن ماه نشان از نظم و مدیریت موفق این رشته است. فدراسیون

دکتر سیدحمید سجادی افزود: استان فارس از جمله استان هایی است که در عرصه ورزش همگانی و حرفه ای ممتاز بوده و همواره در مسابقات و ادوار مختلف ورزشکاران، مدال آوران، افتخار، چشم و چراغ ورزش کشور بوده است. و همنام های استان فارس.

وی افزود: توسعه و حمایت از ورزش همگانی و ورزش بانوان یکی از دغدغه های رئیس جمهور است و بر استقلال و خودکفایی ورزش بانوان و رعایت حجاب و حفظ ارزش ها تاکید دارند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: امیدوارم به برکت شهدا امانتدار آرامش و امنیت باشیم و از دوستان خوب دکتر راسی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید