مراسم اختتامیه هفتمین اجلاس بین المللی مجاهدین در دامگان برگزار می شود


ساعت: 18:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898640

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان:

احمد ریواده از برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین اجلاس بین المللی مجاهدین در شهرستان دامگان و تجلیل از هشت فرمانده محور مقاومت در این اجلاس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات، احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: اجلاس بین المللی مجاهدین خارج از کشور اجلاس بین المللی مجاهدین خارج از کشور از دوم مهرماه سال جاری در محل سالن اجتماعات این سازمان آغاز شد. دانشگاه علم صنعت و اختتامیه این همایش بین المللی 13 مهرماه با حضور مهمانانی از سراسر جهان در دانشگاه دامگان برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه فراخوان همایش مذکور قبلا در 12 محور منتشر شده و مقالات دریافتی در حال ارزیابی است؛ وی بیان کرد: برنامه اختتامیه شامل سخنرانی و ارائه مقالات است و در پایان مقالات به صورت مکتوب به شرکت کنندگان در کنفرانس ارائه می شود.


a2129726 2582 41c6 9738 32856f1f1433 خبر خاکستری


نمایشگاه “از غریبی تا بزرگی” در شهرستان دامگان

وی با اشاره به ایجاد نمایشگاه «از فقر تا عظمت» در این نشست که در شهرستان دامغان برگزار شد، گفت: نمایشگاه مذکور با همکاری سازمان ها و نهادهای مختلف از جمله پارک علم و فناوری استان، آستان قدس برپا شده است. رضوی، دانشگاه دامغان و تعدادی از واحدهای دانش. بنیاد و … برگزار می شود.

ریواده با بیان اینکه این نمایشگاه با توجه به نام شعار امسال به همت مدیریت فرزانه الهنگلب برپا شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه در سال 1394 به عنوان شعار سال در نظر گرفته شده است. وی خاطرنشان کرد: به منظور ارائه ظرفیت و استعداد بالای هشت شهرستان استان سمنان در سطح بین المللی، پنل تخصصی محصولات دانش بنیان در نمایشگاه «از اقامت تا عظمت» ارائه و معرفی می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از برپایی نمایشگاه کتاب همزمان با اجلاس بین المللی مجاهدین در غرب خبر داد و افزود: با پیگیری های انجام شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد استانداری و ظرفیت خوب کتاب های حراست استان سمنان، در این نمایشگاه آثار در دسترس علاقه مندان به جبهه مقاومت و فعالان عرصه مقاومت قرار می گیرد.


حضور بیش از 240 مهمان خارجی در پایان همایش

وی با اشاره به حضور مقامات عالی رتبه لشکری ​​و کشوری و میهمانان بین المللی در پایان این دیدار، تصحیح کرد: تاکنون در خصوص مهمانان جلسه و مهمانان فرماندهان و اعضاء عالی رتبه پیگیری شده است. از هیئت دولت برای حضور در اختتامیه دعوت به عمل آمده است و طبق دستورات معمول اسامی مدعوین در روز برگزاری مراسم اعلام خواهد شد.

ریواده حضور تقریبا قطعی قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید، امیر عبدالخیان وزیر امور خارجه و سردار رحیم صفوی فرمانده قرارگاه فرهنگی را به عنوان سه نفر از میهمانان مراسم اختتامیه این قرارگاه فرهنگی برشمرد. نشست و اظهار داشت: بیش از 240 مهمان خارجی از کشورهای مختلف جهان و 11 نفر سفیر کشور اسلامی از دیگر مهمانان مراسم اختتامیه اجلاس بین المللی مجاهدین هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه تا امروز 30 مقاله به دبیرخانه علمی این همایش ارسال شده است، گفت: وی گفت: برنامه روز اختتامیه از طریق شبکه های ملی و بین المللی از جمله شبکه های استانی 1، 2، 3، علم، افوگ و سمنان پخش می شود.

وی افزود: حدود 500 مهمان داخلی و خارجی متشکل از نخبگان، اندیشمندان و فرماندهان گروه های جهادی در مراسم اختتامیه این همایش بین المللی در شهرستان دامگان حضور خواهند داشت.

ریواده در ادامه گفت: با توجه به مصادف شدن برگزاری اجلاس سران با هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه تجهیزات نظامی از دیگر برنامه های اختتامیه این اجلاس است.


1c199c96 8e90 4152 ad5b 51145538b33c خبر خاکستری


نمایندگی استان یکی از دستاوردهای مهم این نشست است

معاون سیاست گذاری، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای جانبی این نشست، ارائه ظرفیت های استان در سطح ملی و بین المللی است، افزود: این ظرفیت ها در سطح ملی و بین المللی ارائه می شود. وی گفت: بازدید شرکت کنندگان از مراسم اختتامیه نمایشگاه و مشاهده ظرفیت ها و توانمندی های استان و همچنین بازدید مهمانان از آثار و آثار تاریخی و طبیعی استان از دیگر برنامه هاست. که به منظور معرفی ظرفیت استان برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در هفته دفاع مقدس و اختتامیه اجلاس بین المللی مجاهدین گفت: پیکر مطهر این دو شهید گمنام و خوشنام مهمان ما در استان هستند. از برنامه های هفته دفاع مقدس است و سپس به تهران منتقل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید