مراسم جاماندگان اربعین در 30 نقطه استان کرمان برگزار می شود/ «از هر خانه تا گلزار شهید»؛ طرح جاماندگان اربعین در کرمان


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895450

غلامرضا حقانی با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در 30 نقطه استان برگزار می شود، گفت: برنامه ما در کرمان از هر خانه تا قبر گلزار شهدا و حاج قاسم است و شهروندان می توانند صبح ها از منازل خارج شوند. یا ظهر.» گلزار شهدا حرکت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حقانی در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص روند پیاده روی اربعین در استان کرمان گفت: این مراسم در بیست و دو شهر کرمان و حدود سی نقطه استان برگزار می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: با توجه به وسعت برخی شهرها مراسم جاماندگان اربعین در دو نقطه این شهرستان برگزار می شود. مثلاً در کرمان این راهپیمایی تا جوپار، امامزاده محمد بن ابراهیم مجاب (شاهزاده محمد) و از هر خانه تا گلزار شهدای کرمان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مراسم جاماندگان اربعین در جنوب استان با محوریت امامزاده معروف در شهرک قلاگنج برگزار می شود، گفت: ستادهای مردمی برای برگزاری این راهپیمایی در استان تشکیل شده و جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده است. توجه .

حجت الاسلام والمسلمین حقانی خاطرنشان کرد: برنامه ما در کرمان از هر خانه تا گلزار شهدا و قبر حاج قاسم است و شهروندان می توانند از صبح یا ظهر از منازل خود به سمت گلزار شهدا حرکت کنند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید