مراسم جاماندگان اربعین حسینی در قزوین برگزار می شود


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895881

حجت الاسلام یوسف پورارین از برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در استان قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; حجت الاسلام یوسف پورآرین پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مراسم جاماندگان اربعین حسینی در استان قزوین برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای روز اربعین افزود: راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهر قزوین از خیابان میرعماد تا امامزاده حسین (علیه السلام) در نظر گرفته شده است و در تلاش هستیم تا رفاه مردم را در نظر بگیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: وجود 20 موکب در مسیر میرعماد تا خیابان سلامگا لازم و ضروری است اما از آنجایی که موکب ها در شهر کربلا مستقر هستند باید دستگاه های مختلف کمک کنند تا ما می تواند به تعداد بیشتری از زائران باقی مانده از مراسم ار بین حسینی خدمات رسانی کند.

پورارین با بیان اینکه نصب بنر در ارتباط با مراسم پیاده روی اربعین حسینی در قزوین ضروری است، ابراز داشت: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نیز خوشبختانه یاور و همراه سازمان تبلیغات اسلامی استان است که جای تقدیر دارد.

وی گفت: مراسم راهپیمایی جاماندگان حسینی در اربعین به صورت زنده و مستقیم توسط شبکه استانی مرکز قزوین پوشش داده می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: برپایی موکب کودکان و نوجوانان و هماهنگی با اداره پسماند شهرداری قزوین برای پاکسازی مسیر راهپیمایی پس از پایان مراسم نیز از دیگر برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین است. .

لازم به ذکر است در پایان این جلسه مقرر شد مراسم جاماندگان اربعین حسینی 26 شهریور ساعت 10 صبح از میدان میرعماد به سمت امامزاده حسین (ع) برگزار شود.

انتهای پیام/1003

دیدگاهتان را بنویسید