مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در زنجان برگزار می شود


ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895845

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امکان حضور بسیاری از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در پیاده روی نجف تا کربلا وجود ندارد، گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسین (ع) خواهد بود. در زنجان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه پیاده روی جاماندگان اربعین حسین (ع) در زنجان برگزار می شود، گفت: با توجه به اهمیت روی آوردن به بعد فرهنگی و تبلیغی اربعین و عدم امکان خیل عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی نجف تا کربلا، راهپیمایی جاماندگان در زنجان برگزار می شود، امسال نیز مانند سال های گذشته برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برای این منظور برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است تا این ایام با بیشترین شور و اشتیاق ممکن و با مشارکت حداکثری بزرگان برگزار شود.

مسئول کمیته فرهنگ و معارف ستاد اربعین حسینی استان زنجان راه اندازی و ساماندهی موکب های حسینی و ایستگاه های خوش آمد گویی در استان زنجان را یکی از اقدامات در دستور کار دانست و گفت: تلاش می کنیم فضای مناسبی را برای حضور در این مراسم ایجاد کنیم. بازماندگان اربعین در این موکب ها پیاده روی می کنند.

وی در ادامه گفت: این برنامه با حضور مردم و هیئات مذهبی برگزار می شود و برنامه ریزی های خوبی برای هر چه باشکوهی پایان ماه صفر در حال انجام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: اجتماع جاماندگان اربعین از ساعت 8 صبح روز اربعین حسینی تا ساعت 20 روز شنبه 26 شهریور از جاده گاوازنگ به سمت مزار شهدای گمنام برگزار می شود. با همکاری هیئت های مذهبی و سازمان ها و ادارات مختلف.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید