دیدار نیامکی با صالحی امیری/ تمرکز بر حمایت همه جانبه از پروژه های همبستگی ایران

زمان: 09:27
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785937

پس از دیدارهای رئیس کمیته ملی المپیک با مسئولان کمیته های المپیک کشورها و مدیران ارشد کمیته بین المللی المپیک در حاشیه چهلمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا، اولیویه نیامکی رئیس دپارتمان همبستگی کمیته بین المللی المپیک ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در جلسه شورای اجرایی و مجمع عمومی شرکت می کند. OCA او در دبی است.

در این جلسه رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با ارائه گزارشی از روند برگزاری دومین دوره انتخابات هیات ورزشکاران و انتخاب 15 ورزشکار و همچنین معرفی 4 نفر دیگر با توجه به مقررات و برابری جنسیتی و اساسنامه خواستار حمایت بیشتر از همبستگی ایرانیان شد.

صالحی امیری گفت: با توجه به گستردگی فعالیت های همبستگی المپیک ایران، بدون شک اگر بودجه بیشتری داشته باشیم، فعالیت گسترده تری خواهیم داشت.

نیامکی با ارزیابی عملکرد کمیته همبستگی المپیک ایران و تایید انتخاب کمیسیون ورزشکاران و تعداد اعضای آن گفت: گزارش هایی از فعالیت های همبستگی کمیته ملی المپیک ایران دریافت می کنیم و صراحتاً کلاس های بسیار خوبی داشته اید. من به ایران سفر می کنم و از نزدیک شاهد فعالیت های شما خواهم بود.

مسئول همبستگی کمیته بین‌المللی المپیک گفت: انصافاً فعالیت‌های همبستگی المپیک ایران در این مدت قابل مقایسه با گذشته نیست، اما متأسفانه چون بودجه امثال ما ثابت است، نمی‌توانیم بودجه همبستگی شما را افزایش دهیم. همان بودجه قبلی خود را قول دهید. «به طور کامل پرداخت کنید.

نیامکی تصریح کرد: جلسات شما با مدیران IOC پیگیری ها و درخواست های درخواستی نشان از فعالیت و حمایت شما از همبستگی المپیک و برنامه های آن دارد و این موضوع ما را به حمایت از ایران ترغیب می کند و قطعا حمایت ما از شما ادامه خواهد داشت.

نیامکی در حاشیه چهلمین مجمع عمومی OCA در دیدار با صالحی امیری بر حمایت همه جانبه خود از پروژه های همبستگی ایران تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید