تمرکز رئیس کل دادگستری تهران بر حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان


ساعت: 18:29
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878798

رئیس قاضی استان تهران در بازدید از پارک فناوری پردیس گفت: شعب تخصصی برای رسیدگی به مطالبات شرکت های دانش بنیان در مجتمع جرایم تجاری راه اندازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی پارک پردیس، علی القاصی مهر رئیس قاضی استان تهران ظهر امروز در بازدید از پارک فناوری پردیس با دستاوردهای شرکت های عضو این پارک آشنا شد.

وی با اشاره به تکلیف قانونی ماده 9 قانون جهش در دادرسی دانش بنیان برای قوه قضائیه، گفت: بنا به درخواست شرکت های دانش بنیان، شعب تخصصی رسیدگی به دعاوی شرکت های مبتنی بر دانش در مجتمع جرایم تجاری.”

قاسی افزود: اهمیت این حوزه و نقش پارک های فناوری در تولید علم و استفاده از علوم تخصصی و فنی در جهت خدمات رسانی و توسعه و تقویت بنیه علمی و اقتصادی کشور، افق های باز و ورود قوه قضائیه را در جهت توسعه و ارتقای توان علمی و اقتصادی کشور باز کرد. شرکت های دانش بنیان با تاکید بر مقام معظم رهبری و تعیین سال.

رئیس قاضی تهران گفت: شرکت ها بر اساس دانش و حوزه فعالیت و خدماتی که ارائه می دهند برای مردم توضیح داده نشده است و آثار و نتایج در این حوزه باید در انتقال این موارد به مردم و رسانه ها بیان شود. فعالیت‌ها. «آنها می‌توانند مفید باشند.

القاصی مهر ادامه داد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری، حمایت و هماهنگی ظرفیت های کشور برای تولید علم و استفاده از علوم تخصصی و رفع موانع این شرکت ها از جمله فرهنگ و ارزش ها در جامعه ضروری است. “

وی به دو شعبه شورای حل اختلاف راه اندازی شده در شورای حل اختلاف پارک فناوری پردیس گفت: افرادی که برای حل اختلاف به این شعب مراجعه می کنند باید صلاحیت لازم را داشته باشند. القاصی مهر همچنین بر تسریع در رسیدگی به مطالبات شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

رئیس قاضی تهران با اشاره به بازدید از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس گفت: خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها قابل توجه و تاثیرگذار است.

بر اساس این گزارش، علی القاصی مهر رئیس قاضی تهران در پنجمین روز از هفته قوه قضائیه از شرکت های مستقر در پارک از جمله حسن پارس و حسین کشم بازدید کرد و در جریان دستاوردهای این شرکت ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید