دیدار سلیم زیاد با صالحی امیری و ساعدی / امضای قرارداد همکاری شمشیربازی ایران و عراق

ساعت: 16:08
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786745

رئیس فدراسیون شمشیربازی عراق با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون شمشیربازی و پنج عضو سابق شورای اجرایی کمیته ملی المپیک عراق با رئیس، معاون و دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار کردند.

در این دیدار رضا صالحی امیری رئیس، کیکاوس ساعدی دبیرکل و فضللا باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون شمشیربازی ایران و زیاد حسن جاسم سلیم رئیس فدراسیون شمشیربازی عراق حضور داشتند. کمیته ملی المپیک کشور ما اتفاق افتاد.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با خیرمقدم به رئیس فدراسیون شمشیربازی عراق گفت: ما اشتراکات زیادی با عراق داریم و این کشور و مردم آن را برادر و دوست خود می دانیم و آماده همکاری دوجانبه در ورزش به ویژه برای توسعه رشته شمشیربازی که ایران در آن موفقیت های زیادی داشته است.

سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک با اشاره به قدرت شمشیربازی ایران در منطقه، آسیا و جهان گفت: اگر در المپیک توکیو کم شانس نبودیم مدال می گرفتیم. ایران و عراق اشتراکات زیادی دارند، مردم عراق دوستان و برادران ما هستند و امیدواریم با امضای تفاهم نامه امروز شاهد اتفاقات خوبی در شمشیربازی در هر دو کشور باشیم.

فضللا باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با اشاره به برگزاری اردوی مشترک تیم های شمشیربازی ایران و عراق در آکادمی ملی المپیک افزود: با همکاری و حمایت کمیته ملی المپیک شد. امروز با امضای تفاهم نامه فصل جدیدی از همکاری های متقابل در رشته شمشیربازی آغاز می شود که دستاوردهای خوبی برای هر دو کشور به همراه خواهد داشت.

زیاد سلیم، رئیس فدراسیون شمشیربازی عراق و این پنج نفر، که همچنین یکی از اعضای هیئت مدیره شمشیربازی کنفدراسیون آسیا است. وی با قدردانی و تشکر از کمیته ملی المپیک و فدراسیون شمشیربازی ایران گفت: اردویی که در تهران داشتیم بسیار مفید بود. حتی در ورزش های دیگر بیشتر.

در پایان باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان و زیاد سالم رئیس فدراسیون شمشیربازی و پنج عراقی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید