تمرکز استاندار بر حمایت همه جانبه ادارات و استانداران از صنعت شیلات هرمزگان


ساعت: 08:52
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1812949

استاندار هرمزگان گفت: تکمیل زنجیره صید، فرآوری و بسته بندی صنعت شیلات با توجه به نقش سنتی شیلات در هرمزگان می تواند رونق جدیدی به اقتصاد هرمزگان بدهد و اشتغال را در این حوزه گسترش دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; مهدی دوستی استاندار هرمزگان روز جمعه نهم اسفندماه به همراه استاندار از جزیره کشم بازدید و از کارخانه تولید چیپس ماهی در این جزیره بازدید کرد.

این واحد صنعتی با سرمایه گذاری 4 میلیارد ریال و 4000 دلار ارز برای واردات تجهیزات صنعتی به مدت 4 سال ساخته شده و تا فروردین 1393 ادامه خواهد داشت.
مدیر عامل شرکت غذای سالم جزیره قشم در بازدید استاندار هرمزگان از این واحد صنعتی با بیان اینکه با وجود صنعت جدید چیپس ماهی در ایران، در سال های اخیر حمایت موثری از این صنعت جدید صورت نگرفته و تاکید استاندار هرمزگان است، گفت: در سال 1385، شاهد رشد و توسعه صنایع غذایی هستیم. هرمزگان در مورد حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران در صنعت شیلات دلگرم کننده است.
چیپس ماهی به عنوان غذا از پروتئین خالص ۲ درصد تشکیل شده است که به عنوان مقوی در خارج از کشور مصرف زیادی دارد و این واحد صنعتی در قشم برای اولین بار این غذای فرآوری شده را تولید می کند.
استاندار هرمزگان در بازدید از این واحد صنعتی بر اهمیت صنعت شیلات استان به همراه تمامی ادارات و استانداران با سرمایه گذاران شیلات برای تسهیل در صدور مجوز و تسهیلات تاکید کرد.
دوستی همچنین گفت: تکمیل زنجیره صید، فرآوری و بسته بندی صنعت شیلات با توجه به نقش سنتی شیلات در هرمزگان می تواند رونق جدیدی به اقتصاد هرمزگان بدهد و اشتغال را در این حوزه گسترش دهد.
باید بگویم؛ حمایت از گسترش صنعت شیلات در هرمزگان از موضوعات مهم برنامه پیمان است که در سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان نیز بر آن تاکید شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید