حق وزنه بردار ضایع شد، فکر کردیم صالحی امیری سرخپوش است/ مرادی مصمم به اصلاح مشکلات نبود


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854855

بستن اردوگاه به خاطر آنها برای من چیز جالبی نیست.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: در واقع عزمی از سوی علی مرادی برای بهبود اوضاع ندیدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسین برکا درباره عنوان فعلی خود در تیم ملی وزنه برداری گفت: از پدرم یاد گرفتم که همیشه با عشق و علاقه کار کنم نه اینکه دنبال کسب و کار باشم. در حال حاضر فقط به دنبال کمک به تیم ملی هستم و قهرمانی برایم مهم نیست.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری درباره تعطیلی اردوی این تیم گفت: اینکه بگوییم برای حفظ آبروی من اردو تعطیل شد، جالب نیست. حفظ شأن رئیس فدراسیون از همه ما بالاتر است اما آیا شأن مرادی حفظ می شود؟! به نظر من احترام او در این بین حفظ نشده است.

برکا در پاسخ به این سوال که آیا طرف فدراسیون است یا وزنه برداران، گفت: باید روی وزنه برداران بایستم. در واقع سمت راست ایستادم چون معتقدم حق وزنه برداران ضایع شده است. البته من خودم از این موضوع صدمه دیدم. در مسابقات قهرمانی جوانان جهان یک تیم جوان و آینده دار را به مسابقات آوردیم و نایب قهرمان جهان شدیم. ما در همان زمان موضوعات را مطرح کردیم، اما مرادی موضع گرفت که چرا این مسائل را مطرح می کنیم. رهبری به صراحت فرمودند که حق را باید مطالبه کرد و ما بی انصافی نخواستیم.

وی ادامه داد: به علی مرادی گفتیم طوری رفتار کند که در چند ماه آخر ریاست جمهوری اش مشکلات حل شود اما واقعا عزمی برای بهبود اوضاع از سوی او ندیدیم.

برها درباره دیدار با رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: فکر می کردیم صالحی امیری ریش سفید خواهد کرد. همه وزنه برداران به اتفاق اصرار داشتند که در این شرایط به اردو برنمی گردند. شرایط اردو به نظر من ربطی به تیم ملی فوتبال در 30 سال اخیر ندارد و مقایسه این دو تشبیه متفاوت است. باید سوالات اساسی برای ملی گرایان آماده شود و آگاهی عمومی منحرف نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید