خداحافظ: امیدوارم اجازه بدهند از سپاهان بروم. نیاز به مربی جدید/ پاشایی: دربی خوب نبود


ساعت: 18:24
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810859

سرمربیان سپاهان و ذوب آهن در نشست خبری پس از دیدار هفته نوزدهم که با تساوی به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی در دربی اصفهان گفت: ذوب آهن علاقه زیادی به داشتن ساختار دفاعی خوب داشت و حتی فکر می کنم تساوی در این دیدار برای این تیم قابل قبول است. سعی کردیم از فضای ایجاد شده که بسیار کم بود بهترین استفاده را ببریم.

وی افزود: در نیمه اول نیم فرصت داشتیم. خیلی زیاد نبود در نیمه دوم اصرار داشتیم که گردش توپ خود را افزایش دهیم. بیایید بیشتر فشار بیاوریم. سعی کردیم توپ را از هافبک های دفاعی و مدافعانشان بگیریم. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم. دو سه تا عالی بود. واقعا نمیدونم چی بگم توپ هایی که از فاصله 5 متری و 10 متری گل نمی خورند. من واقعاً نمی توانم کار دیگری انجام دهم.

سرمربی سپاهان گفت: هر چقدر هم برنامه ریزی کنم برایم مشکوک است که شرایط خیلی خوبی وجود ندارد. می دانم که هواداران ما هم خیلی ناراحت هستند. من به آنها حق می دهم. من هم خیلی ناراحتم، اما باید واقع بین باشیم. از روزی که آمدم تمام تلاشم این بود که باشگاه ساختار بهتری داشته باشد، تیم گرایش خوبی داشته باشد و ثابت بازی کند. سعی کنید تهاجمی بازی کنید و ساختار خوبی در دفاع و حمله داشته باشید. متاسفانه نتایج به گونه ای نیست که بخواهم از خودم و تیمم دفاع کنم. همانقدر که می خواهم مطمئن شوم تیم خوب بازی می کند، واقعاً باید قبول کنیم که نتیجه لازم است. متأسفانه ما در این کار چندان خوب نبودیم. امیدوارم باشگاه تصمیم خوبی بگیرد. فکر می کنم از این به بعد باید انرژی جدیدی به تیم اضافه کنیم. نیاز به یک فرد جدید برای آماده سازی ذهنی بچه ها برای بازی ها وجود دارد. امیدوارم قبول کنند و اجازه دهند بازنشسته شوم و فرد دیگری را به تیم اضافه کنم.

نویدکی افزود: برای من سخت است چون به خاطر مشکلات مالی نیامدم یا رزومه بگیرم. شرایطی بود که تیم و باشگاه شرایط خوبی نداشتند. آنها از من خواستند و من تمام تلاشم را کردم. بازم میگم بقیه اومدن لطفا اول بذار تیم تثبیت بشه. ما سال هاست شرایط خوبی نداریم و باید به ثبات برسیم و بتوانیم هر سال جزو 3-4 تیم اول باشیم. حضور در لیگ قهرمانان آسیا. به تدریج ثبات و سپس شانس برنده شدن را به دست آورید، ناگفته نماند که همه کسانی که می آمدند انتظار پیروزی او را نداشتند. نه، این بی انصافی است، چون تیمی مثل سپاهان حق دارد همیشه برای قهرمانی بجنگد، اما فشار نباید زیاد باشد. هم بازیکن و هم کادر فنی؛ امیدوارم هواداران و باشگاه به هرکسی که می آید اجازه دهد با ثبات به کار خود ادامه دهد و سپاهان را همیشه در بین 3-4 تیم اول نگه دارد. با گذشت زمان قطعا برنده خواهید شد.

وی ادامه داد: از همه کسانی که در این 49 هفته به من کمک کردند سپاسگزارم. جا دارد از عظیمیان مدیر سابق کارخانه و طیب نیا مدیر فعلی کارخانه تشکر کنم که به من اعتماد کردند. با تشکر از شورای صامت که به عنوان یک برادر بزرگتر تا جایی که می توانست به تیم کمک کرد و به آن اعتماد کرد، اما منصفانه باید بگویم که من می خواستم در حد توانم به تیم کمک کنم. حالا فکر می کنم باید یک نفر جدید به تیم اضافه شود. شاید سپاهان بهتر شود. واقعا برای من سخت است که ببینم هواداران ما چقدر ناراحت هستند.

سرمربی سپاهان گفت: خیلی ها می توان گفت سپاهان سوم است و 11 بازی باقی مانده است. من عمرم را در این باشگاه گذراندم. احساس قلدری به خصوص در چند هفته اخیر برای من واقعا غیر قابل تحمل است. امیدوارم باشگاه مسیر خوبی را انتخاب کند و هواداران از آن حمایت کنند. هرکسی که در جایگاه من باشد قطعا تمام تلاش خود را برای کمک به تیم انجام خواهد داد. اگر کم و کاستی هست از همه عذرخواهی می کنم و امیدوارم همه موفق باشند.

نویدکی درباره اینکه آیا فشاری از سوی هواداران و باشگاه برای اعلام استعفای او وارد شده است، گفت: در کل فکر می کنم شما متوجه من شدید. گفتم همیشه تحت فشار بودم. نه باشگاه، نه هیئت مدیره و نه هواداران به من فشار نیاوردند. ناراحت کردن هواداران برایم سخت است. از مدیران کارخانه و باشگاه ها تشکر کردم که تمام تلاش خود را برای من انجام دادند. من سعی نمی کنم خودم را برای هیچ کس یا چیزی بهانه کنم.

او گفت: همه چیز خوب بود، اما واقعیت این است که تیم نتیجه می خواهد. اینکه من سال ها بازیکن این تیم هستم و تا زمانی که می خواهم بمانم هوادارانم مرا دوست دارند، درست نیست. برای من سخت است، نه بحث مالی و نه زندگی نامه او برای من اهمیتی نداشت. واقعا فکر می کردم به تیم کمک کنم اما الان هواداران ناراحت هستند. شاید خیلی هم به من فشار نمی آورند. شاید بعضی جاها حق با آنهاست. اما به سختی می توانم هواداران را ناراحت کنم. بنابراین فکر می کنم شخص دیگری می تواند بهتر و راحت تر به تیم کمک کند. با تشکر از تمام مجموعه های کارخانه و باشگاه و از همه هواداران. اگر مشکلی هست باز هم عذرخواهی می کنم و امیدوارم همه موفق باشند.


* پاشایی: دربی خوب نبود

حسین پاشایی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل سپاهان گفت: در مورد بازی باید بگویم همانطور که پیش بینی می کردیم بازی خوب پیش نرفت. در دفاع خیلی خوب عمل کردیم اما در حمله و ضدحمله بی دقت بودیم. می‌توانستیم در ضربات ایستگاهی گلزنی کنیم، اما با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نداشتیم، اما به نظرم تساوی مقابل سپاهان نتیجه بدی نیست، باید این را هم در نظر بگیریم که تارتاروس را نداشتیم. میدان .. او 50 درصد تیم ماست. خدا را شکر که بازیکنان ما زحمت کشیدند و یک امتیاز گرفتند.

وی ادامه داد: هفته گذشته در تمرین روی ضدحملات کار کردیم تا به سپاهان گل بزنیم.شاید توپ های ما به دلیل استرس و بی توجهی از دست رفته باشد اما باز هم می گویم تساوی مقابل سپاهان با توجه به نتایج چند هفته اخیر بد نبود. . 90 دقیقه برنامه ریزی کردیم. مهم این بود که اول گل نزنیم. در ضدحمله برنامه داشتیم که گل بزنیم اما متاسفانه گل نخوردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به اینکه بازیکنان این تیم در نیمه دوم دیدار مقابل سپاهان بی انگیزه بودند، گفت: اتفاقاً انگیزه بازیکنان ما در نیمه دوم برای کسب نتیجه این بود. بالاتر از کل نیمه اول امروز واقعاً می خواهم به همه بچه های تیم بگویم که فوق العاده خوب و ثابت بازی کردند.

پاشایی افزود: بر اساس تقویت تیم نسبت به نیم فصل اول بازیکن گرفتیم و به بازیکنانی که به خدمت گرفته ایم ایمان زیادی داریم و امیدواریم در مسابقات آینده حضور پیدا کنند. ما در هر مسابقه از بهترین بازیکنان استفاده خواهیم کرد. به همه هواداران قول می دهیم که مطمئناً در هفته های آینده به نتایج بهتری دست خواهیم یافت.

دیدگاهتان را بنویسید