مقامات نباید اجازه حضور متجاوزین در جایگاه های تصمیم گیری را بدهند

وی افزود: مردم با حضور در خیابان ها علاقه خود را به انقلاب نشان دادند و بسیاری از آنها با خودرو و موتور سیکلت در این مراسم شرکت کردند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرنگاران گفت: توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی با حضور ملت ایران خنثی می شود و مردم قزوین با برگزاری باشکوه بهمن موفق شدند در این مسیر گام بردارند.


مانند خون فرهنگی نباید ملت های جهان را فریب دهد

اسلامی گفت: ملت ایران در روز 22 باخمان طبق معمول به وظیفه خود عمل کرده و به ندای مقام معظم رهبری “من ناصر ینرانی” پاسخ دادند و از حضورشان تشکر و قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی دیروز، اذعان داشت: پیام این حضور اعتماد و اعتماد به نظام و انقلاب است و دنیا باید بداند که سرزمین ایران مکانی امن و راحت است. “

امام جمعه با بیان اینکه آمریکا و انگلیس مدافع حقوق بشر نیستند، ادامه داد: ملت ایران در همه عرصه ها در صحنه است و حمایت خود را از نظام و انقلاب اعلام می کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای رهبری یادآور شد: تبلیغات شوم مشابه خون فرهنگی دنیا نباید مردم جهان را فریب دهد زیرا این تبلیغات برای رسیدن به اهداف آنها و نشان دادن ناامنی و تزلزل ایران است.

کشورهای منطقه نباید به امنیت واردات متکی باشند

وی با بیان اینکه کشورهای منطقه نباید به امنیت وارداتی تکیه کنند، گفت: آمریکا برای ما امنیت نمی خواهد، بلکه به دنبال راه اندازی جنگ داخلی در کشورهای اسلامی و فروش سلاح های خود به آن کشورها است.

عالمی با اذعان به اینکه در 22 مارس باخمن آرامش و امنیت به نمایش گذاشته شد، گفت: مردم همیشه چشم به راه نظام و انقلاب هستند، بنابراین کارکنان باید برای بهبود معیشت مردم اقدام کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرنگاران گفت: چگونه برخی از مسئولان حقوق های نجومی را برای خود می پسندند اما به مردم کمک می کنند و فشار اقتصادی به آنها وارد می کنند تا انقلاب و نظام را ناامید کنند؟

وی در پایان گفت: مسئولان باید شرایطی ایجاد کنند که نگذارند ریاست جمهوری به افراد صاحب نفوذ برسد و در این میان تصمیم جدی بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید