درخواست جدی جبهه انقلاب برخورد قاطع با متجاوزین به امنیت کشور است


ساعت: 08:39
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1899969

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان:

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه مطالبه جدی جبهه انقلاب برخورد قاطع با متجاوزان به امنیت کشور است، گفت: تبیین ابعاد مختلف قیام اخیر و همچنین انتقال روایت صحیح و دقیق از اوضاع و احوال کشور به مردم مهمترین اقدامی است که فعالان فرهنگی باید انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، حجت الاسلام میتبی پوریوسفی دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: مطالبه جدی جبهه انقلاب این است که با کسانی که امنیت کشور را نقض می کنند قاطعانه برخورد شود.»

وی با اشاره به تلاش رسانه های بیگانه برای تحریک افکار عمومی و ارائه روایت های دروغین از حوادث اخیر کشور، تصریح کرد: تبیین ابعاد مختلف فتنه اخیر و همچنین انتقال روایت صحیح و دقیق از وضعیت و شرایط کشور. به مردم مهمترین اقدامی است که فعالان فرهنگی باید انجام دهند.

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران اقدامات خود را بر دورکردن نسل جوان از اهداف و آرمان های انقلاب متمرکز کرده اند، گفت: تربیت نسل جوان کارآمد، توانا و دانا است و با اعتقاد و پایبندی به ارزش های انقلاب و اسلام می ترسند.

پوریوسوفی خاطرنشان کرد: ملت ایران به‌ویژه نسل جوان در سال‌های اخیر شاهد بوده‌اند که جبهه انقلاب از همه امکانات و توانایی‌های خود در مقاطع بسیار حساس و مهمی مانند شیوع ویروس کرونا، سیل و زلزله و موارد مشابه استفاده کرده است. او از آن برای خدمت به جامعه استفاده کرد و حتی جان خود را در راه خدمت به مردم گرفت و امروز باید مراقب بود که جنگ روانی دشمن باعث فراموشی خدمت به انقلاب نشود.

وی ضمن قدردانی از حضور مردم در تجمعات ضد شورش افزود: هتک حرمت مقدسات، تخریب اموال عمومی و به خطر انداختن امنیت و سلامت مردم هیچ ارتباطی با مطالبات و اعتراضات مردم ندارد. و نتیجه اقدامات خودی هاست». تجزیه طلبان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب مردم با احتیاط خط خود را از آنها جدا کردند.

پوریوسوفی با تاکید بر لزوم فعال سازی هسته ها و حلقه های میانی مردمی برای تبیین پشت صحنه قیام اخیر و نقش دشمنان در گسترش آن به لایه های عمومی جامعه، گفت: نسل جوان باید مخاطب اصلی تبیین باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید