درخواست بانوان بیرجندی برای برخورد قاطع با عاملان جنایت تروریستی شاهچراغ/ ملت شهیدپرور ایران خانواده بزرگ آرتین است.


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907842

حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و شهادت جمعی از هموطنان بی گناه، دل مردم ایران را به درد آورد و اکنون زنان بیرجندی که از حامیان خانواده آرتین 5 ساله محسوب می شوند، خواستار قاطعیت و سخت گیری هستند. مجازات عاملان و آغاز کنندگان این جنایت.افراد اصرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، ایران 40 روز است که آرامش ندیده است، هر لحظه و هر ساعت آشوب و آشوب و اغتشاش بوده است، در تمام این مدت دشمن هر کاری کرده و بر اسب جهل و بی بصیرت سوار شده است. آگاه و نادان با هم فرق دارند. شورش هایی که جدای از شهادت ماموران امنیتی و تخریب اموال عمومی، دشمن را در ارتکاب جنایت فجیع دیگری یاری داد. و آن هم در یکی از حرم های پاک و امن الهی و در لحظات ملکوتی اذان و نماز مغرب.

جنایتی که منجر به شهادت 15 نفر و مجروح شدن 26 نفر شد و بر درد شهدای امنیت که به ناحق کشته شدند، افزود. اما این بار و در این حادثه; بچه های پاک و معصوم هم سر سفره شهادت میهمان بودند و هم پای حرم احمدبن موسی(ع) و شاهچراغ. نور معراج شاهانه آنها شد. شهادت مظلومانه این مردم بیگناه به دست بدترین دشمن اسلام و بشریت حادثه تلخی بود که دل همه مردم ایران را غمگین کرد و وقتی این غم بیشتر شد، آرتین 5 ساله پدرش را از دست داد. ، مادر و برادر و یتیم شد.تنها ماند


گرفتن دشمن از آب گل آلود اخلال

رضایی یکی از بانوان بیرجندی در این رابطه در گفتگو با خبرنگار خاورستان; وی گفت: جنایت تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) قلبم را به درد آورد و نفرت و انزجار من را از گروه تروریستی داعش بیش از پیش افزایش داد.

وی افزود: شهادت عده ای بی گناه در مکان مقدس فقط از دست یک وحشی برمی آید و داعش در این زمینه در راس است.

رضایی با بیان اینکه خوشبختانه جمهوری اسلامی یکی از بهترین نیروهای نظامی منطقه و جهان است و دشمن جرات ندارد از چپ به این کشور نگاه کند، تصریح کرد: ، شرایطی را ایجاد کرد تا دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد.

این بانوی بیرجندی تاکید کرد: در این حادثه فجیع دل همه برای آرتین سرایداران که خانواده اش را از دست داد بیشتر می سوزد. وقتی به پسر کوچکم نگاه می کنم و درد آرتین را بر سر او تصور می کنم، دلم می شکند.

وی ادامه داد: اما به آرتین عزیز می گویم تا بداند تنها نیست و همه مردم ایران پشت او هستند و انتقام خون پاک خانواده اش را می طلبند.


همه یاغیان در جنایت شاهچراغ دخیل هستند

خانم سرفرازی یکی دیگر از زنان بیرجندی در گفتگو با خبرنگار خاورستان ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز گفت: داعش تنها مقصر این جنایت نیست، بلکه مقصر اصلی همه شورشیان و شورشیان هستند که به هم ریختن فضای کشور و ایجاد ناامنی.»، زمینه را برای ورود دشمن فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه آتش افروزی و جنگ رسانه ای، موضوع حجاب و بی حجابی دشمن نیست، بلکه همانطور که پیداست؛ این موضوع، بحث حجاب و بی حجابی دشمن است. هدف اصلی تجزیه کشور بود، گفت: از دشمن جز دشمنی انتظاری نداریم اما جای تاسف است که عده ای ناآگاه به دشمن پیوسته و مصمم به نابودی نظام و کشور هستند.

سرفرازی ادامه داد: به نظر من همه افرادی که در اغتشاشات نقش داشتند به ویژه برخی از افراد نادان و سلبریتی های خودخوانده نیز در جنایت تروریستی شاهچراغ نقش دارند و باید پاسخگوی خون به ناحق ریخته شده شهدا باشند. در این حادثه

وی تصریح کرد: در واقع این شورشیان داعشی هایی بودند که خانواده های زیادی را به سوگ عزیزان خود سوق دادند و دنیای آرتین 5 ساله کودکی را سیاه کردند.

این بانوی انقلابی تاکید کرد: این اغتشاشات و در نهایت جنایت تروریستی شاهچراغ خون مردم انقلابی و شهیدپرور ایران را به جوش آورد و باعث شد که امروز مهمترین نیاز آنها برخورد قاطع با عاملان این جنایت و در نظر گرفتن بدترین مجازات برای آنها

و افزود: امروز من هم مثل همه هموطنان انقلابی هستم. از دست دادن عزیزانی که مستحق شهادت در حریم امن الهی بودند عمیقا متاسفم و خود را همدردی و شریک در غم خانواده معظم این شهدا می دانم.


بی تفاوتی فعالان حقوق بشر به جنایت شاهچراغ

سرفرازی تصریح کرد: در اتفاقات اخیر; در حالی که دشمن مدافع حقوق بشر، با جعل مرگ طبیعی دختر و تبدیل او به پیراهن عثمانی؛ او سراسر کشور را نگران کرد اما به این جنایت وحشیانه و شهادت مردم بیگناه واکنشی نشان نداد.

وی گفت: همچنین برخی از سلبریتی های جاهل که در این جریانات به آسیاب دشمن می زدند و فضا را برای آشوب های تازه آماده می کردند، در برابر این جنایت سکوت کردند و خفه شدند.

فاطمه زهرا هلال بیرجندی عضو شورای شهر بیرجند نیز در گفتگو با خبرنگار خاورستان گفت: حوادث تلخ و اغتشاشات اخیر در کشور و همچنین عملیات تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی سلام الله علیها بر او باد و شهادت زنان و مردان و فرزندان این مرز و بوم و قلب ملت ایران.» این باعث درد و شادی در دلها و لبخند بر لبان همه شد.

وی افزود: من نیز مانند همه اقشار آگاه جامعه با خانواده های داغدار همدردی می کنم و در کنار آنها عزادار هستم.

عضو شورای شهر بیرجند ادامه داد: من نه تنها این جنایت و عاملان آن را محکوم می کنم، بلکه نفرت و انزجار خود را از رفتار کسانی که زمینه وجود تروریسم را ایجاد کردند تا بتوانند به راحتی نیت شوم خود را انجام دهند اعلام می کنم. من معتقدم این سنگریزه ها در چرخ انقلاب له می شود و به فرموده مقام معظم رهبری “پیروزی از آن ملت شریف ایران اسلامی است”.


ملت ایران شهدای آرتین خانواده بزرگی است

وی گفت: اگر آرتین عزیز خانواده عزیزش را در این حادثه از دست داده است، اما همه مردم شهیدپرور ایران در کنار او و خانواده بزرگش هستند و احساس می کنند در غم بزرگ او عزادارند.

هلال بیرجندی با اشاره به شهادت سه دانش آموز در این حادثه گفت: من از صمیم قلب به دانش آموزان دهه 80 و 90 هستم که مانند شهید حسین فهمیده و شهید علی لندی; افتخار می کنم که پای انقلاب و خون شهدا ایستاده اند و نقشه های شوم دشمنان را شکست می دهند.


ترس از قدرت و پیشرفت ایران ریشه جنایات تروریستی است

وی علت وقوع چنین جنایات تروریستی را نیز بیان کرد: ریشه این جنایت مضحک و این کشتارهای کور در اقدامات غیرمنطقی و ضدبشری کشورهایی است که به حقوق بشر و آزادی می بالند که درخت پربار قدرت، پیشرفت و رشد از انقلاب اسلامی بترسید.

وی افزود: اما دشمنان از این موضوع آگاه نیستند که ایران با همه کشورهای جهان و با حمایت رهبری مقتدر و آگاه و ملتی مقتدر که به قول سردار دلها؛ متفاوت است. مردم امام حسین از شهادت هراسی ندارند، به بلندترین قله ها رفته اند.


حوادث داغ اخیر باعث شادابی خانواده شهدا شده است

این بانوی بیرجندی تصریح کرد: همه می دانیم که دشمن فرصت طلب با به کارگیری یاران خود و استفاده از رسانه های ضد انقلاب و ضد انقلاب و همچنین تحریک، از درگذشت مرحوم مهسا امینی برای اجرای نقشه های شوم خود سوء استفاده می کند. احساسات جوانان و تعدادی از افراد برجسته برای تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی.

وی ادامه داد: در این میان متأسفانه عده ای آگاهانه و عامدانه و برخی دیگر ناآگاهانه بر آتش این سرکشی و هرج و مرج افزودند و صحنه های ناخوشایندی را رقم زدند که دل همه خانواده های شهدا را سوزاند و دوباره گرمی آنها را شعله ور ساخت.

هلال بیرجندی تصریح کرد: اما دشمن کور است. چرا که خون و اشک های زیادی پای این انقلاب ریخته شد و این بار به فضل الهی و عنایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهنمودهای آگاهانه مقام معظم رهبری و همدلی ملت و نهادهای امنیتی. ، نقشه شوم آنها خنثی شد.


کور کشتار دشمن را می کشد تا آتش سردرگمی ادامه یابد

عضو شورای شهر بیرجند با بیان اینکه هم اکنون نیز دشمن با انجام این کشتارها و آشوب های کور و ایجاد رعب و وحشت در دل مردم تلاش می کند آتش این شورش را روشن نگه دارد، گفت: امان از حماقت جاهلان. مردم، اما دشمن بدانند که تفسیر آیه «و مکروه مکروه الله خیرالمکرین» این حیله و دسیسه آنها نیز به آنها برمی گردد.

وی تاکید کرد: قطعا مثل همیشه; این زخم ما را برای حفظ نظام، پیروی از راه امام (ره) و شهدا و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری قوی‌تر و مصمم‌تر از گذشته می‌کند.

هلال بیرجندی تصریح کرد: بدون شک خواسته من مانند همه اقشار جامعه اسلامی تنها برخورد قاطع با عاملان این جنایت تروریستی نیست. بلکه با همه سازندگان زمین است که گرگ را به مهمانی دعوت کردند و آگاهانه زمینه جنایات دشمنان و شهادت فرزندان و رسوایی بیت المال این کشور را فراهم کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید