مطالبه به حق مردم برخورد قاطع با متجاوزین به امنیت کشور است


ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901110

وی با بیان اینکه مطالبه به حق مردم در حوادث اخیر برخورد قاطع با مخلان امنیت کشور بود، گفت: البته کسانی که به عنوان تماشاگر یا از روی هیجان به صحنه اغتشاش آمدند متمایز هستند. از شورشیان و شورشیان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، قمیجان و خنداب در شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب; وی با محکومیت حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: اقدامات تخریبی برخی افراد به بهانه فوت خانم مهسا امینی علیرغم اینکه پزشکی قانونی هنوز نظر نهایی خود را درباره علت مرگ این زن اعلام نکرده است. ، باعث بروز مشکلاتی از جمله ضربه به بیت المال، اهانت به قرآن کریم و شئونات اسلامی و شهادت تعدادی از نیروهای امنیتی شده است.

وی افزود: متخلفین افرادی هستند که نه با خانم مهسا امینی دلسوزی می کنند و نه چنین موضوعاتی برایشان مهم است، بلکه به دنبال فرصتی برای سوء استفاده از نظام اسلامی و زیر سوال بردن ارزش ها و آسیب رساندن به امنیت کشور هستند. و اقدامات آنها 100% محکوم است.

آصفری بیان کرد: عده ای به بهانه جان باختن خانم امینی به دنبال ایجاد اغتشاش در کشور هستند و دشمن با عملیات روانی سعی در ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی دارد و لذا باید نسبت به توطئه ها نهایت هوشیاری را داشته باشید. از دشمنان

وی گفت: متأسفانه حوادث روزهای اخیر از نوع اغتشاشات است و این حوادث که منجر به اغتشاشات خیابانی و تخریب اموال بیت المال و شهادت نیروهای نظامی و انتظامی می شود اغتشاش و اقدامات تروریستی و خسارت برای مردم محسوب می شود. امنیت کشور».

نماینده مردم اراک، قمیجان و خنداب در مجلس تاکید کرد: برخورد با افرادی که بیت المال را تخریب کردند و تعدادی از نیروهای امنیتی کشور را کشتند و کشور را با مشکل مواجه کردند یک ضرورت مهم است و قوه قضاییه باید با آن برخورد کند. این موضوع را با جدیت تمام در دستور کار قرار دهید.

وی بابیان اینکه مطالبه بحق مردم در حوادث اخیر برخورد قاطع با مخلان امنیت کشور است افزود: البته کسانی که به عنوان تماشاگر و یا از روی هیجان در صحنه اغتشاشات حاضر شده اند جدا هستند. شورشیان و شورشیان

آصفری ادامه داد: آتش زدن بانک ها و تخریب اموال عمومی غیرقابل قبول است و از این رو دستگاه قضایی باید با جدیت تمام با معاندین و عوامل آنها برخورد کند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر منتظر گزارش نهایی پزشکی قانونی کشور در خصوص علت فوت خانم مهسا امینی است، گفت: نظام اسلامی در این زمینه از هیچکس راضی نیست و اگر علل یا عوامل مقصری وجود داشته باشد، قطعاً قانع خواهد شد. با قاطعیت برخورد شود.» از آنجایی که جان مردم برای مسئولان بسیار مهم است.

نماینده مردم اراک، قمیجان و خنداب در مجلس افزود: این گونه اقدامات سرکشی، مطالبات برحق مردم را به حاشیه می برد و اعتراض مردم را به اخلال در کار و هدف دشمن تبدیل می کند و دشمنان می خواهند. مردم را بر علیه نظام اسلامی که البته ملت ایران همیشه هوشیار هستند و بیدار در صحنه هستند و اجازه دسیسه و سوء استفاده دشمنان را نمی دهند، برانگیزد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید