سرمربی پرسپولیس در نشست خبری حاضر نشد/ پاشایی: پنالتی نگرفتیم!


ساعت: 21:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889703

سرمربی ذوب آهن اصفهان با انتقاد از داوری دیدار مقابل پرسپولیس گفت که مود دانی فرد برای آنها پنالتی نگرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین پاشایی پس از تساوی صفر بر صفر ذوب آخان اصفهان مقابل پرسپولیس گفت: بازی فوق العاده سختی برای هر دو تیم بود. پرسپولیس واقعا خوب تقویت شد و بهترین بازیکنان لیگ را آورد. پرسپولیس با حفظ ترکیب سال گذشته، ترکیب قدرتمندی ساخته است. بچه های ما بی خود فوتبال بازی کردند و به آنها خسته نباشید می گویم. امیدوارم این مسابقه شروع خوبی برای لیگی پویا برای بازیکنان مستعد ما باشد.

وی گفت: ما برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین شدیم اما پرسپولیس منظم و تیم خوبی است. برد مقابل این تیم خیلی سخت است اما با وجود اینکه 10 بازیکن داشتیم به حریف فرصت ندادیم و این نشان می دهد که پسران به بلوغ تاکتیکی خوبی رسیده اند. از آنها تشکر می کنم که فداکارانه بازی کردند. امتیاز گرفتن مقابل پرسپولیس نتیجه ارزشمندی است.

سرمربی تیم ذوب آن درباره تاثیر اخراج محمد نادری بر عملکرد تیمش گفت: بنیادی فرد یکی از داوران ممتاز کشور است اما از او گلایه داریم در صحنه اخراج وقتی بازیکنان حریف شروع به سر و صدا کردند. ، بازیکن ما اخراج شد. داور دستش را در جیبش کرد اما کارت نداد و بعد بازیکنان پرسپولیس روی او تاثیر گذاشتند و بازیکن ما را اخراج کردند. دوانی فرد یک پنالتی هم برای ما نگرفت و به داور باختیم.

دیدگاهتان را بنویسید