استقلال نیاز به گلزن دارد/ اجازه نداشتم بدون کمک به ورزشگاه بروم

ساعت: 18:42
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789514

پیشکسوت فوتبال استقلالی پس از تساوی در دربی از کیفیت بازی و مهاجم خارجی این تیم می گوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ارس برهانی پس از پایان دربی 97 گفت: این دیدار کیفیت خوبی نداشت و انتظار بیشتری از دو تیم داشتیم. با توجه به اینکه هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و در دیدارهای گذشته عملکرد خوبی داشتند، انتظار داشتیم بازی خوبی را شاهد باشیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: البته حساسیت بازی نیز باعث کاهش کیفیت هر دو تیم شد و عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار داد. از یک طرف هر دو تیم به دنبال پیروزی بودند اما با پیشرفت بازی حساسیت بازی روی کیفیت مسابقه تاثیر گذاشت. در ابتدای نیمه اول استقلال عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت، اما با پیشرفت بازی از کیفیت بازی کاسته شد.

برهانی در خصوص کیفیت این ژست گفت: باید یکی دو دقیقه دیگر صبر کنیم زیرا از نظر فنی چیزهایی در چنته داریم. امیدوارم او در تیم بماند چون مهاجمان زیادی داشتیم که از نظر فنی خوب بودند اما نتوانستند در استقلال خوب بازی کنند. ما به یک مهاجم نیاز داریم و امیدوارم زستد در تیم جا بیفتد.

برهانی در فینال گفت: اگر امروز آقای مددی نبود، هیچکس ما را به ورزشگاه راه نمی داد چون هیچکس من را نمی شناخت. ممنون که قرار گذاشتید من به استادیوم بیایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید