پیام ستاره پرسپولیس: با نصف این پول حاضرم به استقلال بروم!

پیام ستاره پرسپولیس: با نصف این پول حاضرم به استقلال بروم!

در خصوص علیرضا بیرانوند و احتمال پیوستن او به استقلال، موضوعات و اخبار مختلفی به گوش می رسد. درست مثل همان فضایی که 23 سال پیش با استقلال مهدی هاشمی نسب شاهد بودیم. البته با این تفاوت که آن زمان چیزی به نام فضای مجازی وجود نداشت و همه چیز در نسخه های کاغذی خلاصه می شد.

در این رابطه بد نیست به اتفاق بسیار مهمی اشاره کنیم که در سال 1358 اتفاق افتاد اما مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت. در آن زمان بهروز در دفاع از پرسپولیس هدایت تیم مهدی هاشمی نسب را بر عهده داشت و زمزمه هایی مبنی بر تمایل استقلالی ها برای جذب این بازیکن به گوش می رسید.

چند ماه پس از پیوستن هاشمی نسب به استقلال بهروز، لیدر فرد که یکی از مدافعان تیم ملی محسوب می شد، با یکی از دوستان نزدیک مرحوم منصور پوحیدری تماس گرفت و به او گفت که اگر منصورخان فکر می کند توصیه می کند. حاضر است با استقلال مذاکره کند و حتی اگر نیمی از پول هاشمی نسب را به او بدهند با جدیت پیگیر حضورش در استقلال می شود!

مرحوم پورحیدری از نظر فنی به رهبری فر اعتقاد داشت و در زمان سرمربیگری تیم ملی این مدافع به عنوان یکی از ارکان ثابت خط دفاعی در اکثر دیدارهای تدارکاتی تیم ملی وارد زمین شد. . تیم حتی مدیران فرد در سال 79 برای تماشای یکی از بازی های استقلال به ورزشگاه آزادی رفتند اما منصورخان علیرغم اینکه اعتقاد فنی زیادی به مدیریت فرد داشت ترجیح داد این مدافع را از پرسپولیس نگیرد چرا که از عوارض این تیم می گوید. این تصادف به استقلال آسیب زیادی می زد. در نهایت این موضوع به استقلال رهبری منجر شد.

دیدگاهتان را بنویسید