ستاره پرسپولیس: هر پستی که آقای یحیی تصمیم بگیرد حاضرم بازی کنم

ستاره پرسپولیس: هر پستی که آقای یحیی تصمیم بگیرد حاضرم بازی کنم

یکی از چهره ها و ستاره های سال های اخیر پرسپولیس که در پست های مختلفی برای این تیم بازی کرده و حتی چند سال پیش مقابل شاگردان ژاوی گل صعود برونکو به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رسانده است. آچارفرانس یا یاشوا کیمیش (مرد همه کاره و چند بازیکن بایرن مونیخ) از پرسپولیس در فصل گذشته بدشانسی آورد و به دلیل مصدومیت های پیاپی هم تیم ملی را از دست داد و هم کمتر در تیمش بازی کرد. با این حال سیامک نعمتی در شروع فصل جدید با انگیزه های متفاوت در تمرین پرسپولیس شرکت کرد تا فصلی خاطره انگیز را برای خود و هواداران رقم بزند. آخرین مصاحبه شماره 88 پرسپولیس را بخوانید که خواندنی است:

ابتدا از شروع تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید بگویید؟

خیلی خوب و با انگیزه شروع کردیم. بچه ها با تلاش زیاد به تمرین آمدند و قصد دارند با کمک مربیان و تلاش زیاد با انجام بازی های خوب و کسب نتایج خوب، دل هواداران را به دست آورند.

خریدهای جدید چطوره؟

همه آنقدر خوب و شایسته هستند که توسط آقای گل محمدی انتخاب می شوند. امیدواریم بتوانیم با کمک دوجانبه دوباره پرسپولیس را موفق کنیم.

برنامه سیامک نعمتی برای فصل جدید چیست؟

من هم انگیزه های خاصی دارم و می خواهم بهترین سال فوتبالم را در سال 1401 ارائه کنم، متاسفانه سال گذشته خیلی خوش شانس نبودم و …

ما این را قبول داریم. سال 1400 اصلا سال خوبی برای سیامک نعمتی نبود و حتی از تیم ملی هم کنار گذاشته شدی؟

این به دلیل مصدومیت و بدشانسی است. می خواهم در سال جدید جبران کنم و دوباره توجه آقای اسکوچیچ را جلب کنم.

به نظر می رسد در یک سال جام جهانی انگیزه زیادی دارید؟

نه تنها من، بلکه همه فوتبالیست ها امسال انگیزه ها و شرایط متفاوتی دارند. همه می خواهند یک مسافر جام جهانی باشند و سعی می کنند بهترین عملکرد خود را داشته باشند. البته ابتدا باید در تیم باشگاهی ام پرسپولیس موفق شوم و بعد انشاالله به تیم ملی راه پیدا کنم.

سیامک نعمتی بازیکن چند پسته یا به قول فوتبالی ها آچار فرانسوی است. شما می توانید دفاع راست، هافبک راست، هافبک هجومی و حتی مهاجم بازی کنید. آیا این تغییر پست ها برای شما خوب است یا بد؟ جاشوا کیمیش هم در بایرن مونیخ شرایط مشابهی دارد و در پست های مختلف بازی کرده است!

برای من مشخص است که دوست دارم در کدام پست بیشتر بازی کنم اما در نهایت برای من مهم است که پرسپولیس را شکست دهم. برای این منظور مهم نیست که در پست هافبک بازی کنم یا در کنار خط دفاع. این شعار نیست و من در عمل ثابت کرده ام که موفقیت تیم برایم مهم است و در هر پستی که آقای یحیی تصمیم بگیرد بازی خواهم کرد.

مسلما در فصل جدید رقابت برای ورود به ترکیب اصلی سخت خواهد بود. اینطور نیست

من شخصا از رقابت لذت می برم. همیشه دوست داشتم رقبای قدرتمندی داشته باشم و به نظرم نقطه قوت پرسپولیس در همین است.

و این فصل را با بازی در مقابل تماشاگران از ابتدا شروع می کنید. در این راستا نظری دارید؟

همیشه می گویند هواداران طرفدار دوازدهم هستند اما پرسپولیسی ها به نظر من حامی اصلی هستند. در فصول اخیر جای خالی آنها را در ورزشگاه ها حس کرده ایم و امیدوارم در این فصل بتوانیم انرژی مثبت و تشویق های تشویقی آنها را از هفته اول بشنویم. بی صبرانه منتظرم جلوی هوادارانی که پرسپولیس را دوست دارند و می شناسند بازی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید