آب پاک امیر کالا نوی در دست بازیکنان محبوب کی می داند: خداحافظ

آب پاک امیر کالا نوی در دست بازیکنان محبوب کی می داند: خداحافظ

امیر کلانویی در خصوص جلسه امروز با روسای فدراسیون فوتبال گفت: جلسه بسیار خوبی بود. جلسه اول درباره برنامه های آینده لیگ بود، دو کار انجام دادیم. یکی اینکه برای اولین بار تقویم تیم ملی المپیک را دیدیم. من علاوه بر سرمربیگری تیم ملی، مدافع مربیان لیگ هم بودم.

باید بتوانیم برنامه یک ساله بدهیم

وی افزود: بارها منافع باشگاه ها را در اولویت قرار داده ایم. من خودم در لیگ مربی بودم. جلسه بسیار خوبی بود، اما جزئیاتی وجود دارد. او باید به جایی برود. برنامه را به ما دادند. باید با همکارانمان بنشینیم و آن را نهایی کنیم تا بتوانیم طبق وعده تاج برنامه یک ساله بدهیم. اگر این اتفاق بیفتد، چیز خوبی است. سهیل مهدی و کشیری مشکلات خاص خود را دارند. برنامه ریزی یک ساله در صورتی انجام می شود که اعلام نشود چون مسائل دیگری وجود دارد.

تصمیم گرفتیم به مسابقات در کافا برویم و امکانات را ببینیم

گالنووی در خصوص دیدار با تاج گفت: جلسه بعدی با مهدی تاج در خصوص همکارانمان بود. او هم لطف کرد و حکم ما را داد. جلسه بسیار خوبی بود. تصمیم گرفتیم به دیدن امکانات مسابقات در کافا برویم. خوشبختانه می گویند تیم کنیا اضافه شده، عمان هم آنجاست. این چمن مصنوعی نیست که گفتند. طبیعیه تصمیم گرفتیم بریم زمین و هتل رو ببینیم. اینجا قرقیزستان است و چمن طبیعی وجود دارد.

رفتن کافا در 4 روز گذشته مشخص شده است

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه مشخص نیست به مسابقات کفا می روند یا نه، گفت: در صورت فراهم بودن شرایطی که کادرفنی مد نظر دارد. قرار است در 4 روز گذشته مشخص شود.

بعد فیفادی برنامه خیلی خوبی داریم

وی در مورد اینکه آیا طرح جایگزینی دارند یا خیر، گفت: خیر، این یکی از مشکلات ماست، اما برنامه بسیار خوبی برای روز آینده فیفا داریم که هراتی، ممبینی و ترگلی زاده در حال انجام آن هستند. ما یک برنامه خالی دیگر داریم.

برای دستیار خارجی دو اسم وارد کردیم

کلانویی در مورد اینکه آیا برای آوردن دستیار خارجی به نتیجه ای رسیده است یا خیر، گفت: اجازه بدهید نامی نبرم. یک همکار است نه دستیار. ما دو نام آورده ایم که پس از نهایی شدن نبی با بخش بین الملل اعلام خواهد شد.

از من در مورد مسائل فنی بپرسید

وی درباره اینکه آیا فدراسیون بودجه کافی برای مسابقات کفا دارد، گفت: از مهدی تاج بپرسید. از نظر فنی از من بپرس

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه زمان اعزام کادر فنی و اجرایی تیم ملی برای قرعه کشی جام ملت ها 29 اردیبهشت است گفت: یک آنالیز از جام جهانی وجود دارد که دو روز قبل به سراغ آن می رویم. سپس قرعه کشی جام ملت ها است. من و میرشاد مجدی اول می رویم. ما 2 روز فرصت داریم تا مسابقات جهانی را تحلیل کنیم. بعد از آن 2-3 روز برای قرعه کشی جام ملت ها باقی مانده است.

از خداحافظی برخی ملی پوشان چیزی نشنیده ام

کلانویی درباره خداحافظی با بازیکنانی مانند سامان کودوس و کریم انصاری فرد و اینکه آیا با این بازیکنان صحبت کرده است یا خیر، گفت: با توجه به اینکه آنها درگیر لیگ هستند و در پایان مسابقات چیزی نشنیده ایم اما اگر لازم باشد صحبت خواهیم کرد. .

ما در خدمت هر کسی هستیم که لیاقتش را دارد

وی در مورد اینکه آیا بازیکنانی مثل مرتضی پورعلیگنجی که در اردوی قبلی تیم ملی حضور نداشت برای همیشه در آنجا نمی مانند، گفت: نه اصلا چنین چیزی وجود ندارد. ما در خدمت هرکسی هستیم که شایسته باشد و عملکرد خوبی داشته باشد.

تیموریان خود به سخنان او پاسخ داد

سرمربی تیم ملی درباره همکاران ایرانی خود و صحبت های آندرانیک تیموریان گفت: چند نفر هستند. خودش در این باره صحبت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید