جمله عجیب برای مصاحبه انتقادی; برای همیشه خداحافظ/ اخراج منتقدان از تاتامی!

ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781898

پس از حواشی جنجالی فدراسیون جودو از انتقاد خودداری نکرد و منتقد را به اشد مجازات محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه ورزش راه دانا ؛ با نتیجه گیری دادگاه حکمیت ورزش در پرونده تعلیق فدراسیون ملی جودو که منجر به تعلیق چهار ساله جودوی ایران از شهریور ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۳۹۲ شد، نظر نهایی در این مورد توسط CAS به این پرونده ارجاع شد. کمیسیون انضباطی IJF در ایران هنوز تمام نشده است.

پس از اظهارات عجیب آرش ​​میراسماعیلی به کمیته ملی المپیک که خلاف واقع به نظر می رسید; حال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا اطلاعاتی رسیده که نشان از رفتار واقعی فدراسیون جودو در انتقاد دارد.

کوروش هوسرور قاضی بین المللی و مربی جودو که در مصاحبه با سعید مولای جودوکار ایرانی متقاضی پناهندگی در مغولستان، در مصاحبه ای در 21 بهمن سال گذشته توسط فدراسیون جودو گیج شده بود. کمیته انضباطی فدراسیون به اخراج محکوم شد که شاید بی سابقه باشد.

کمیسیون انضباطی و کارکنان فدراسیون جودو به جای واکنش منطقی به اظهارات برخلاف میل کوروش هوسرویار، تشکیل جلسه دادند و این مربی و داور بین المللی را به دلیل اشتباه و امتناع از انجمن ملی جودو اخراج کردند. در تصمیمات مدیریتی فدراسیون جودو؛ ادامه دادن.

d329e440 ee94 4c8a a7e4 541df3fe288c خبر خاکستری

با توجه به مطالب فوق؛ کوروش هوسرور به لغو احکام قاضی، مربی، کمربند و حکم به بازگشت همه احکام و همچنین اخراج از جامعه جودو محکوم شد، اما این تمام ماجرا نیست.

کوروش خسرویار به موجب محرمانگی شماره ۲۹/ب/۱۴۰ میلادی به دلیل تخلف از بندهای ۳ و ۵ ماده ۱۲ مقررات انتظامی به دادرسی انتظامی احضار شد که نهایتاً این حکم از سوی هیئت انتظامی صادر و به اطلاع هیئت انتظامی خورو ابلاغ شد. توسط دبیر فدراسیون این موضوع حتی با قوانین رسمی فدراسیون جودو نیز در تناقض شدید است.

5543e1c6 898f 49ac adb7 15b3c79a0eef خبر خاکستری

بر اساس ماده 15 فوق، تخلف کوروش خسرویار در بدترین حالت ممکن به جزای نقدی 50 میلیون ریالی، 8 جلسه باشگاهی، تعلیق و محرومیت از اظهار نظر رسمی در کلیه جودوها تا یک سال محکوم می شد و او را از شمول جودو محروم کرد. جامعه جودو

فدراسیون جودو به عنوان مسئول ارشد خود از بدیهی ترین روال نامه نگاری های بین المللی بی خبر است، گویی که قوانین خود را زیر پا می گذارد و به هیچ قانون و ماده ای اعتقاد ندارد. با این سلسله اشتباهات عجیب کارکنان فدراسیون جودو شاید بتوان دلیل این همه ناکارآمدی و انفعال را بهتر از گذشته درک کرد و عاملان تخریب آینده جامعه جوان و مظلوم جودو را خیلی راحت تر شناخت. نسبت به قبل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید