اعتمادآنلاین: اخراج امیرز خادم به دلیل داستان های انتقادی

اعتمادآنلاین: اخراج امیرز خادم به دلیل داستان های انتقادی

امیررضا خادم قهرمان سابق کشتی جهان و المپیک به دلیل تصدی پست های حساس طی چند ماه گذشته اخراج شد!
اعتماد آنلاین نوشت: رضا لائق مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در گفت وگو با روزنامه «اعتماد» از نگذاشتن حضور رسول خادم و پرویز پرستویی در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مدافع حرم استاندار و حراست استان قزوین خبر داد. زیارتگاهی که قرار بود در زورخانه قزوین برگزار شود، خانواده شهید اسدی که از خادم دعوت کرده بودند، گفتند این دو نفر (خادم و پرستو) شرایط خاصی دارند.

به گزارش رسانه ها، رسول خادم در چند ماه گذشته به دلیل پست های حساس خود تحت فشار بوده و گفته می شود ممنوع الخروج و معامله شده است.

حال بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار اعتماد آنلاین به دست آورده است، امیررضا یکی دیگر از اعضای خانواده خادم که مدتی است مانند رسول در اینستاگرامش متن های انتقادی درباره وضعیت موجود می نویسد، به سرنوشتی مشابه دچار شده است. تفاوتی که از کارش اخراج شد !

امیررضا خادم، دارنده عنوان قهرمانی جهان و المپیک که سابقه نمایندگی مجلس، معاون وزیر ورزش و ریاست فدراسیون کشتی را پس از پایان کار خود در این وزارتخانه دارد، در هگتا (هلدینگ گردشگری وزارت کار) مشغول به کار است.

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار اعتماد آنلاین گفت: در حالی که سه ماه پیش حکم خادم به دلیل عملکرد چشمگیرش در این سازمان چهار سال تمدید شد، چند روز پیش به طور ناگهانی از کار برکنار و خادم از سمت خود برکنار شد. این نهاد.کنار! اگرچه توضیح مناسبی برای اخراج امیرز ارائه نشد اما به نظر می رسد این تصمیم به دلیل مواضع انتقادی او در گذشته بوده است.

مشکل عزل ناگهانی بنده منحصر به ایشان نیست. روز دوشنبه هفته گذشته سید علیرضا حسینی طباطبایی که مردادماه امسال به سمت مدیرعاملی هگتا منصوب شده بود، آزاد شد و حسین رمضانی جایگزین وی شد. این منبع آگاه دلیل برکناری طباطبایی را خودداری وی از امضای پروتکل برکناری خادم عنوان کرد.

برخی گزارش ها حاکی از آن است که دو تن دیگر از اعضای هیات مدیره نیز در اعتراض به برکناری امیر خادم از سمت خود استعفا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید