بستن درب زندان برای پیام آور خادم کذب محض است/ خادم نمی دانست چگونه با همرزمانش در مراسم شرکت کند.

ساعت: 16:06
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921969

رسانه‌های ضدانقلاب بار دیگر با رسانه‌های اصلاح‌طلب موافقت کردند و اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین ؛ روز گذشته رضا لایق مربی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک لندن و ریو در صفحه اینستاگرام خود از بسته شدن درب فاحشه خانه قزوین به روی رسول خادم خبر داد.

لایق در توضیح این خبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت که برادر شهید اسدی چند ماه پیش از رسول خادم دعوت کرد تا مراسم یادبودی را در زورخانه برگزار کنند که عکس این شهید بزرگوار روی دیوار است. برنامه خاصی نبود آنجا باید تمرین می کردند، اصلاً نباید سخنرانی می کردند.

6145aa67 8b4d 4ada 89fb e0a712e356e0 خبر خاکستری

پس از انتشار این خبر همچون گذشته رسانه های اصلاحی اخبار جعلی اعلام کردند که استاندار و حراست استان قزوین از برگزاری این مراسم جلوگیری کرده و مجوز آن را لغو کردند اما در بررسی ها مشخص شد که مجوزی برای لغو آن گرفته نشده است. و طبق معمول این خبر جعلی مورد توجه رسانه های مخالف قرار گرفت و افکار عمومی را برانگیخت.

برای پیگیری ماجرا به سراغ جواد اسدی رفتیم و در این باره با او گفت و گو کردیم.

جواد اسدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین اظهار داشت: چند ماه پیش ناچار شدیم مراسم یادبود شهید خوجت اسدی را در معبدی مزین به تمثال این شهید عزیز در قزوین با حضور حضرت رسول برگزار کنیم. خادم، پس جمعی از ورزشکاران با حضور روی خادم به ورزش میرویم که متاسفانه به دلیل مصدومیتش به تعویق افتاد.

وی در ادامه افزود: پس از مرمت رسول خادم تصمیم گرفتیم همزمان با سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی از شهید حجت اسدی تجلیل کنیم.

اسدی گفت: در این مراسم قرار بود رسول خادم با جمعی از ورزشکاران زورخانه ای به ورزش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بپردازد.

برادر شهید خجت اسدی گفت: زهره نزد اهالی ورزش باستانی ارزش دارد و جایگاه والایی دارد و درب او هرگز به روی هیچ فرد و گروهی بسته نمی شود. درب زورخانه برای جلوگیری از ورود رسول خادم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی در فضای مجازی شروع به حاشیه سازی کردند و مطالبی را منتشر کردند که صحت ندارد، هیچ نهاد دولتی و غیردولتی مانع حضور رسول خادم نشد. رسول خادم اصلاً به درگاه زورخانه نیامد تا کسی مانع ورود او شود، بلکه خود آقای خادم حضور با خادمان را صلاح نمی‌دانست و وقتی با کناره‌گیری او مواجه شدیم به نظر ایشان احترام گذاشتیم و آن‌ها به ایشان احترام گذاشتند. دیگر اصراری بر حضور خود نداشت و در پایان مراسم یادواره حاج قاسم سلیمانی در غیاب مهمانان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید