ادعای بیرون انداختن یک زن از خودروی گشت نیروی انتظامی کذب محض است/ همسر متهم خود را از ماشین پلیس در حال حرکت حلق آویز کرد.


ساعت: 16:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891274

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه همسر یک متهم خود را از دستگیره خودروی پلیس در حال حرکت حلق آویز کرد، گفت: پس از بررسی مدارک و تصاویر دوربین در صحنه حادثه مشخص شد که این شهروند زن پس از حرکت ماشین پلیس، خود را از ماشین پلیس در حال حرکت حلق آویز کرد.» و این ادعا که او را برای امنیت اخلاقی از خودروی گشت بیرون انداخته است، دروغ محض است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه جانشین فرمانده انتظامی گیلان برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ملاقات گشت ارشاد با یک خانم را رد کرد و افزود: در پی شکایت فردی به دلیل سوء استفاده از طرف دیگر حادثه رانندگی در روزهای گذشته و قصد اخاذی از وی به گفته وی، رسیدگی به این حادثه در دستور کار ماموران کلانتری 22 راش قرار گرفت.

سرهنگ حسین حسن پور افزود: مظنون پس از مواجهه با پلیس اقدام به درگیری و فرار از دست پلیس کرد که ماموران کلانتری حاضر در محل پس از هماهنگی وی را دستگیر کردند.

وی افزود: همسر این مرد که قصد داشت سوار خودروی پلیس شود، با ممانعت پلیس، خود را از دستگیره در خودروی در حال حرکت حلق آویز کرد.

به گفته جانشین فرماندهی انتظامی گیلان، همسر فرد در مسیر انتقال متهم به مقر پلیس، اقدام به بیرون کشیدن متهم از خودرو کرد.

سرهنگ حسین حسن پور افزود: با توجه به قطعیت تخلف متهم و حضور شاکی خصوصی، پلیس موظف است متهم را برای تحقیقات بیشتر دستگیر و به مقر پلیس منتقل کند و قطعا مخالفت یا اصرار دیگران دلیل نمی شود. برای اعمال قانون

وی افزود: پس از بررسی مستندات و تصاویر دوربین های مداربسته از این حادثه مشخص شد که این شهروند زن پس از حرکت خودروی پلیس به خودروی در حال حرکت آویزان بوده و ادعای پرتاب وی از خودرو توسط گشت امنیت اخلاقی به عنوان دروغ محض.”

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با گلایه از برخی شبکه های اجتماعی که صرفاً با تماشای فیلمی از زاویه نامناسب و بدون بررسی صحت موضوع، ناعادلانه پلیس را قضاوت می کنند، افزود: مأموران پلیس وظیفه دارند به درستی عمل کنند و به حقوق همه شهروندان احترام بگذارند. ، و پلیس مسئول حفظ نظم است و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید