حلق آویز شدن 5 نفر از اعضای یک خانواده در نجف آباد / دادگاه اصفهان: فرضیه قتل در این حادثه رد شد / افراد مطلع به دادسرا فراخوانده شدند.

حلق آویز شدن 5 نفر از اعضای یک خانواده در نجف آباد / دادگاه اصفهان: فرضیه قتل در این حادثه رد شد / افراد مطلع به دادسرا فراخوانده شدند.

روز جدید رئیس کل دادگستری استان اصفهان: عصر روز جمعه خبری مبنی بر اعدام 5 نفر از اعضای یک خانواده در شهر نجف آباد منتشر شد که از طریق همسایگان با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع داده شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از رسیدگی قضایی به کشته شدن یک خانواده 5 نفره در نجف آباد خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری اظهار داشت: عصر روز جمعه خبری مبنی بر حلق آویز شدن 5 نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان نجف آباد منتشر شد که از طریق همسایگان با شماره 110 به پلیس اطلاع داده شد.

وی گفت: بلافاصله پس از اعلام این خبر، ماموران پلیس به همراه دادستان شهرستان، پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط با حضور در محل مشاهده شدند که 5 نفر از اعضای یک خانواده به دار آویخته شده و به دلیل گذشت زمان اجساد یک جسد پیدا شد.

رئیس قاضی استان ادامه داد: تحقیقات بلافاصله آغاز شده و تیم مجرب نیروی انتظامی و پزشکی قانونی زیر نظر دادستان شهرستان و مرکز استان هم اکنون در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری تصریح کرد: آنچه مسلم است با توجه به شواهد و قرائن و تحقیقات اولیه در صحنه تاکنون موضوع قتل مطرح نشده و اعلام دستگیری یک نفر شخص یا اشخاصی در این خصوص در فضای مجازی صحت ندارد و طبیعی است که در تحقیقات و تحقیقات مقدماتی از افراد مرتبط و مطلعی که قبلاً با این خانواده در ارتباط بوده اند تماس گرفته و اطلاعات لازم را از آنها اخذ شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، دادگستری استان در پایان خاطرنشان کرد: پس از دریافت نتیجه در خصوص ابعاد مختلف این حادثه، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید