رسانه های ضدانقلاب سوژه شد/ فیلم منتسب به سرقت از مغازه ای در قزوین کذب محض است.


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838342

عباس کاظمی با اشاره به تکذیب فیلم منتشر شده توسط رسانه های ضدانقلاب با موضوع سرقت از یک مغازه در قزوین، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح قزوین ؛ رسانه های معاند و ضدانقلاب همواره در تلاش برای ماهیگیری از آب گل آلود و نشر اکاذیب و فریب افکار عمومی هستند و برای رسیدن به اهداف شوم خود هیچ فرصتی را از دست نخواهند داد.

وی دقایقی پیش فیلمی مقدماتی با عنوان «سرقت از مغازه ای در قزوین» توسط شبکه ضدانقلاب منتشر کرد تا خشم عمومی را برانگیزد.

در این فیلم افرادی به یک خواربارفروشی دستبرد می زنند و هیچ مدرکی دال بر واقع شدن این مکان در قزوین وجود ندارد.

در این فیلم افرادی با لباس و لباس زمستانی حضور دارند در حالی که اکنون در قزوین فصل بهار است و کاملا مشخص است که ناشران آن نقش آفرینی کرده اند.


b24ea1fc bd2e 4a3a a65c ed8578a00dcb خبر خاکستری

عباس کاظمی، استاندار قزوین دقایقی پیش در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار داشت: همزمان با انتشار قیمت برخی اقلام، شاهد صف کشیدن شهروندان برای خرید و خرید بودیم اما نه. ما هیچ حادثه ای در این روند ندیده ایم.”

وی در ادامه فیلم منتسب به سرقت از مغازه ای در قزوین توسط مصرف کنندگان را تکذیب کرد و گفت: در روزهای اخیر آرامش کامل در شهر قزوین حاکم است و حتی امروز نیز شاهد چنین حادثه ای نبوده ایم.

کاظمی ادامه داد: در فیلم کاملا مشخص است که حاضران در آن لباس زمستانی به تن دارند که البته با شرایط جوی فعلی قزوین در تناقض است.

استاندار قزوین در پایان با تاکید بر اینکه رسانه های ضدانقلاب در دام این موضوع افتاده اند، افزود: اگرچه تامین کالاهای اساسی با مشکل مواجه است اما به زودی نواقص موجود برطرف می شود و دیگر شاهد این موضوع نخواهیم بود. صف های فعلی.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید