روایت های ما در سایه ایران ستیزی خارجی و دشمن داخلی ناتمام مانده است / گفت و گوی انتقادی قابل اجتناب نیست

روایت های ما در سایه ایران ستیزی خارجی و دشمن داخلی ناتمام مانده است / گفت و گوی انتقادی قابل اجتناب نیست

سایت حسن روحانی امروز در نشست وزرا و معاونان رئیس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم به طور رسمی راه اندازی شد.

رئیس جمهور سابق ایران در یادداشتی سایت رسمی خود را پایگاهی برای ارتباط، پاسخگویی و تعامل با افکار عمومی و بیان بخشی از تاریخ ایران در دوره هشت ساله دولت یازدهم و دوازدهم خواند و نوشت: این سایت نه تنها به گذشته نگاه کن؛ تحلیل مشکلات امروز ایران و پیش بینی فضای فردا، انتقاد سازنده و همدلانه از حاکمان و ارائه پیشنهادات مفید برای دستیابی به اهداف عالیه ملی و ارائه راهکارها و برنامه ها برای حل مشکلات مردم و پیشرفت و سربلندی کشور نیز خواهد بود. جزو اهداف این وب سایت باشد.

متن کامل یادداشت روحانی را در ادامه می خوانید:

مسئولیت های شغلی پایان است، اما خدمت به مردم و زندگی با آنها و بهره مندی از اندیشه های بلند آنها پایان نیست و تا آخرین لحظات زندگی ادامه خواهد داشت. توسعه ایران سرافراز وظیفه همه در همه جا و در هر زمان است. بازنشستگی و حمایت از رئیس جمهور سابق معنایی ندارد. تعامل با افکار عمومی، پاسخگویی، بیان موفقیت‌ها و شکست‌ها و تبیین تاریخ و میراث نمی‌تواند نقطه پایانی داشته باشد، به‌ویژه برای رئیس دولتی که سال‌ها تحت فشار شدید مخالفان قرار داشته و از استانداردهای دوگانه آسیب دیده است و درک می‌کند که از مزایای آن بهره نمی‌برد. مزایای حکمرانی واحد

این وب سایت پایگاهی برای آن ارتباط و پاسخگویی است، وب سایتی که به دنبال نمادی از تعهد تزلزل ناپذیر به افکار عمومی است. اگرچه دوران مسئولیت رسمی به پایان رسیده است، اما این شهروندان هستند که تا ابد سعادتمند و دارای حقوق هستند.

این وب سایت درگاهی برای اطلاع رسانی فعالیت ها، اعلام سمت های فعلی و بررسی گذشته مرتبط با مسئولیت های اینجانب است و همچنین حاوی نظرات و داستان های همکاران اینجانب در دولت یازدهم و دوازدهم خواهد بود و پایگاهی برای ارائه تجربیات و تحلیل ها خواهد بود. مدیران ارشد که رفتند و راه پیش روی ایران. علاوه بر این، وفاداری به حقیقت و تعهد به آگاهی مستلزم پاسخگویی به اظهارات نادرست و گمراه کننده به منظور تسهیل سنجش افکار عمومی است.

بیان میراث این هشت سال در حوزه های مختلف و به طور کلی روایتگری این هشت سال از اهداف اصلی این فعالیت رسانه ای خواهد بود چرا که روایتگری همان یادآوری است و یادآوری نقطه مقابل فراموشی است.

روایت این سال‌ها از آن جهت حائز اهمیت است که فقط روایت یک دوره مسئولیت یا روایت یک دوره هشت ساله دولت نیست، که روایتی از یک دوره مهم از ایران ماست، بخشی از تاریخ کشور.

متأسفانه روایت‌ها زیر سایه ایران‌ستیزی خارجی و رقابت‌های داخلی ناتمام می‌مانند و در این بین شاید زمان فرصت دیگری برای شنیدن و گفتن، حقیقت‌جویی و انصاف فراهم کند و روزی این داستان‌های ناتمام تبدیل شود. تکمیل شد.

من عمیقاً معتقدم که نمی‌توان از گفت‌وگوی انتقادی، بازخوانی تاریخ گذشته، فرار از بی‌طرفی مسئولانه فرار کرد، زیرا فرصت‌ها برای ایران، برای توسعه ایران، برای احیای آینده و احیای رویای ایرانی محدود و کوتاه است.

این وب سایت نه تنها به گذشته نگاه خواهد کرد. تحلیل مشکلات امروز ایران و پیش بینی فضای فردا، انتقاد سازنده و همدلانه از حاکمان و ارائه پیشنهادات مفید برای دستیابی به اهداف عالیه ملی و ارائه راهکارها و برنامه ها برای حل مشکلات مردم و پیشرفت و سربلندی کشور نیز خواهد بود. جزو اهداف این وب سایت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید