اگر VAR بود، سوروس رفیعی در همه مسابقات کارت قرمز می گرفت!

اگر VAR بود، سوروس رفیعی در همه مسابقات کارت قرمز می گرفت!

یکی از صحنه های حاشیه ای دو تیم تهرانی و قائم شهری درگیری لفظی حسین زمهران با سروش رفیعی بود که با کارت زرد داور برای کاپیتان دوم نساجی همراه شد.

به همین بهانه با حسین زمهران تماس گرفتیم که او خطاب به هاباروشی گفت: باور کن وقتی با شما صحبت می کنم هنوز گلویم درد می کند. از عمد آرنج به گلویم زد، به سمتش رفتم و گفتم: این چی بود؟ چرا این کار را کردی؟ باور کنید اگر VAR وارد فوتبال ایران شده بود سروش رفیعی در تمام بازی های پرسپولیس کارت قرمز می گرفت و اخراج می شد چون به طرز عجیبی در زمین به همه ضربه می زد و بعد داور را متقاعد می کرد که کارت نگیرد اما تکنولوژی. کمک می کند. داور ویدئویی را نمی توان فریب داد!

وی ادامه داد: با سروش رفیعی دوست هستم و چند دوست مشترک داریم. منظورم این است که در زمین او اشتباهات واقعاً وحشتناکی مرتکب می شود، اما خارج از زمین او فردی بسیار خوب و خوش رفتار است. با این حال، او باید رفتار خود را در زمین بررسی کند زیرا ممکن است باعث آسیب جدی بازیکن شود. در همین بازی با ما چند ضربه به بچه های نساجی زد اما به هر حال کارتی نگرفت.

کاپیتان دوم نساجی مازندران درباره شرایط دیدار با پرسپولیس توضیح داد: در این دیدار مصدومان و معلولان زیادی داشتیم و با تمام توان نتوانستیم مقابل پرسپولیس صف آرایی کنیم. شاید اگر همه بازیکنانمان را در اختیار داشتیم، سرنوشت این بازی فرق می کرد. من هیچ چیز خاصی از پرسپولیس ندیدم و شاید تساوی نتیجه عادلانه تری برای این دیدار بود.

زمهران درباره بهترین تیم های نیم فصل لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: پرسپولیس در فصول اخیر واقعا خطرناکتر بود اما این پرسپولیس نسبت به قبل ضعیف شده است. به نظر من استقلال با جواد نکونام و سپاهان با مورایس بهترین تیم های لیگ برتر در این فصل هستند و بازی مقابل آنها واقعا سخت است.

وی در پایان با اشاره به تغییر کادر فنی و حضور سرمربی اسپانیایی نیز گفت: سرمربی اسپانیایی ما رزومه بسیار خوبی دارد و تجربه زیادی دارد. مطمئن هستیم در نیم فصل دوم با تلاش کادرفنی و بچه ها نتایج بهتری کسب می کنیم و باعث خوشحالی هواداران می شویم. البته یک مسابقه دیگر هم باقی مانده که سعی می کنیم از حیثیت فوتبال نساجی و مازندران مقابل خوزستان دفاع کنیم.