ایران اندونزی را گلباران کرد

به گزارش خبرگزاری موج


، تیم ملی فوتبال ایران امشب در آخرین بازی تدارکاتی قبل از شروع بازی جام ملت های آسیا او پشت درهای بسته با اندونزی روبرو شد.

یک تیم اندونزی که در جام ملت های آسیا با تیم های عراق، فیلیپین و ویتنام همگروه است، از سه روس و یک پرتغالی در ترکیب خود استفاده می کند.

در این دیدار که دور از چشم هواداران و رسانه ها برگزار شد، تیم کشورمان در نیمه اول با ترکیب حسین حسینی، مجید حسینی، شجاع خلیل زاده، آریا یوسفی، احسان حیسفی، رزبه چسمی، سامان کودوس، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی جهانبخش و شهریار موگانلو به میدان رفتند.

در این نیمه پس از مصدومیت جزئی سیدمجید حسینی که منجر به ترک زمین شد، امیر گلنوی بازیکن دیگری را وارد زمین نکرد تا تیم ملی را بیشتر تحت فشار قرار دهد و با بازیکن کمتری آنها را محک بزند. دقیقه 35 تا پایان نیمه اول 10 نفره بازی کنید.

نیمه اول با گل های سامان کودوس، روزبه چسمی و شهریار موگانلو با برتری 3 بر صفر تیم کشورمان به پایان رسید.

گلنویی در ابتدای نیمه دوم تغییر کامل ترکیب را آغاز کرد و تیم ملی را با ترکیب پیام نوازندگان، حسین کنعانی زادگان، سامان فلاح، میلاد محمدی، صادق محرمی، سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی، علی کولی زاده، مهدی کایدی، مهدی طارمی و مهدی طارمی آغاز کرد. اسباب بازی کریم انصاری فرد به سمت میدان حرکت کرد.

کایدی در نیمه دوم موفق شد در دقایق 70 و 87 2 گل به ثمر برساند تا اندونزی را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد و برای حضور در جام ملت ها آماده شود.

با این نتیجه تیم ملی ایران در حضور گالنویی به یازدهمین پیروزی خود در سیزده مسابقه دست یافت. 2 بازی دیگر ایران با هدایت گالنووی مقابل روسیه و ازبکستان با تساوی به پایان رسید.

پیمان منتظری بازیکن سابق تیم ملی ایران مقیم قطر برای تماشای این دیدار به ورزشگاه باشگاه الریان رفت و از نزدیک عملکرد هم تیمی های سابق خود را تماشا کرد.

جام ملت های 2023 از 22 ژانویه با اولین بازی قطر و لبنان در ورزشگاه لوسیل آغاز می شود.

لازم به ذکر است برنامه دیدارهای تیم کشورمان که در گروه C با تیم های امارات، هنگ کنگ و فلسطین در مرحله گروهی جام ملت ها همگروه است به شرح زیر است:

ایران – فلسطین (24 دسامبر) ورزشگاه شهر ادیکیون / ساعت 21:00

ایران – هنگ کنگ (29 ژانویه) ورزشگاه خلیفه / ساعت 21:00

ایران – امارات (3 فوریه) استادیوم شهر ادیکیشیون / ساعت 18:30


آیا این خبر مفید بود؟