رایحه درمانی و گلباران مزار مطهر شهدای سمنان / نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس استان

ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805008

مراسم رسمی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (رحمه الله علیه) به میهن اسلامی در استان سمنان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار مرآت، همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به میهن عزیزمان ایران، جشن ها و برنامه های دهه مبارک فجر در استان سمنان آغاز شده است.

جمعی از مردم و مسئولان صبح امروز با حضور در گلزار شهدای این استان و تجدید میثاق با امام راحل و شهدای صورتی پوش آن مرز و بوم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

امام راحیل (ره) برای مبارزه با ظلم قیام کرده است

حجت الاسلام والمسلمین مطیع نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:

وی با تاکید بر اینکه شهدای معبد و شهدای صورتی زیادی را در راه انقلاب تقدیم کرده ایم، افزود: برای ادامه راه امام باید ویژگی های یاران امام را در راه پیروزی انقلاب تقویت کنیم.

مطیعی با بیان اینکه عدالت و انصاف از نکات کلیدی است که همواره مورد تاکید امام راحل بوده است، گفت: امام راحل (ره) به مبارزه با ظلم قیام کرده و تا پایان عمر به برکت خود در اجرای آن کوشیدند. عدالت بودند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز همه در هر پستی باید با فساد مبارزه کنند و عدالت خواهی کنند.

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

شب و روز مسئولان باید در خدمت مردم باشد

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: بهمن ماه سال 78 نائب امام زمان (عج) وارد فرودگاه مهرآباد شد و مورد استقبال خیل عظیم مردم قرار گرفت. اخراج شد که نشان از حمایت مردم جمهوری اسلامی دارد.

استاندار سمنان افزود: روحیه جهادی، شایسته سالاری، کارآمدی، پاکی و فساد ستیزی از ویژگی های مکتب سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی است که امروز همه باید در این راستا گام برداریم.

وی با تاکید بر اینکه روز و شب ما باید در خدمت مردم باشد، گفت: کار، خدمت، خدمت و خدمت به مردم جمهوری اسلامی بالاترین کرامت آنهاست.

هاشمی همچنین گفت: مردم در همه صحنه ها و عرصه های مختلف نظام با همه مشکلات و دغدغه ها وفاداری خود را به خون شهدا، ائمه و انقلاب ثابت کرده اند.

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

همچنین امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس استان سمنان مراسم زنگ انقلاب نواخته شد.
تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید