پیاده روی از مزار شهدا تا مزار شهدای کربلا / امنیت تنها خواسته بانوی سی ساله است.

ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801254

کبری جعفریان گفت: تاکنون هیچ ارگانی به من اعلام نکرده است که در این راستا از من حمایت می کند. من فقط برای رسیدن به کربلا به حمایت امنیتی نیاز دارم. از همه مسئولین امنیتی می خواهم در این سفر امنیت این بنده حقیر را تامین کنند تا به امید خدا و شهدای اسلام به سلامت به مقصد برسم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بانو سی سختی هفته گذشته به مناسبت سالگرد حاج قاسم سلیمانی از حرم امام رضا (ع) به سمت شهر کرمان راهپیمایی کرد تا در سالگرد این شهید بزرگوار بر مزار پاک این شهید والامقام باشد.

حالا پیاده رو کربلا بسته است.

کبری جعفریان در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان درباره تاثیرات مثبت پیاده روی شهدای مقاومت اظهار داشت: این پیاده روی تاثیر بسیار مثبتی بر من داشت، خداوند به واسطه شهدا چیزهای زیادی به من آموخت که زندگی ام متفاوت خواهد بود. از این به بعد

وی با اشاره به اینکه دوست دارم تا زمانی که زنده هستم هر سال این پیاده روی را از معبد امام رئوف تا مقبره سردار دل انجام دهم، افزود: رضا(ع) بر سر مزار سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و کمک به آنان.

جعفریان در خصوص اهداف این راهپیمایی گفت: من چندین هدف داشتم، هدف اصلی من ظهور آقا امام زمان(عج)، از طرف پاهای سرد شده حضرت زینب(س) و رقیه خاتون و اربعین شجاعت بود. و مجاهدت سرباز ولایتمدار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان باوفایش که مدیون این عزیز نیستم.

وی سلامتی مردم ایران و سربلندی میهن و نابودی دشمن به ویژه رژیم صهیونیستی و قمارباز و شرابخوار ترامپ را از دیگر پیام ها و نیات سفر خود عنوان کرد و گفت: سردار شهید بود. در حالی که ایرانیان خواب بودند.

ارادتمند حاج کاسم خاطرنشان کرد: با اینکه در این سفر زنی تنها بودم، اما با ایمان و ایمان کامل که شهدا و ائمه اطهار مرا یاری می کنند، این سفر را به مقصد رساندم.

جعفریان به ذکر خاطراتی از مسیر پرداخت و تاکید کرد: در شب تاریک قدم می زدم. حدوداً شب دهم بود که ساعت چهار صبح به عبادت عاشورا رفتم که ترس و تاریکی مرا فرا گرفت، چشمانم را بستم و شهیدان حضرت زینب و حاج قاسم را صدا زدم ما.

وی ادامه داد: با توجه به ارادتی که به شهدای عزیز داشتم این صحنه یعنی برخورد با شهید آوینی را تماشا کردم. آنجا بود که پاهایم زنده شد و اراده ام برای ادامه راه قوی تر شد و به این ترتیب امنیت این شهدا برایم تامین شد.«از من خواستند امروز در سردار استراحت کنم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روز جمعه پس از اقامه نماز از گلزار شهدای کرمان عازم کربلا شدم، ادامه داد: در مسیر بردسیر با استقبال امام جمعه باغین و مردمی مواجه شدم که مرا بسیار کردند. خوشحال و خوشحالم که مردم شهیدپرور استان کرمان به عنوان فرمانده تا پایان در کنار من هستند و در جوار سامرا زندگی می کنم و پس از استراحتی کوتاه به حرم مطهر می روم و خدمت به شهدا را کامل می کنم.

جعفریان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مرجعی به من اعلام نکرده است که در این مسیر از من حمایت می کند، افزود: در رسیدن به کربلا فقط باید از لحاظ امنیتی مورد حمایت قرار بگیرم، از همه مسئولین امنیتی تقاضا دارم امنیت این بنده حقیر را در این سفر فراهم کنند. سوال کنید تا به امید خدا و شهدای اسلام سالم به هدفم برسم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید