زنگ نیکوکاری در مدارس مازندران نواخته می شود


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813003

بشیرعلیشاه گفت: زنگ صدقه همزمان با سراسر کشور در مازندران با شعار عید به صدا درآمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام بشیرعلیشاه صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ خیریه مدرسه شهید عابدین پور ساری با تبریک اعیاد شعبانیه، هفته نیکوکاری و سالروز تشکیل کمیته امداد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب برای دستگیری مردم آفریده شد. محرومان و نیازمندان
وی افزود: همه ما باید با همدلی، همدلی، اتحاد و دست در دست هم برای کمک به نیازمندان گام برداریم.
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در احیاء و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری همه باید در کمک به برادران و خواهران خود تلاش کنیم.
علیچاه گفت: مراسم خیریه هر ساله با مشارکت آموزش و پرورش، سپاه، بسیج و صدا و سیما برگزار می شود و امسال این جشن با شعار «عید برای همه» برگزار می شود.
وی گفت: کمیته امداد با بهره گیری از آموزه های دینی همواره تلاش می کند اصولی ترین و آبرومندانه ترین خدمات را به نیازمندان ارائه کند و با توانمندسازی آنان، تلخی ها را از زندگی آنان بزداید و اقدامات مطلوبی را در این زمینه انجام دهد.
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: 14 اسفند روز نیکوکاری و نیکوکاری فرصت مناسبی برای قدردانی از جهادگران و تلاش های انقلابی همه کارکنان کمیته امداد و همدلی و مشارکت مردم نوع دوست و خیران مازندران است. ارائه خدمات خالصانه به نیازمندان و محرومان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید