زنگ محیط زیست در مدرسه امام حسن مجتبی (ع) نواخته شد.


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901916

مراسم روز جهانی کودک و محیط زیست با نواخته شدن زنگ نمادین محیط زیست در مدرسه قرآنی پسرانه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ به مناسبت روز جهانی کودک و همزمان با هفته محیط زیست، زنگ محیط زیست در مدرسه قرآن پسرانه امام حسن مجتبی(ع) نواخته می شود.


33777095 14ac 4195 bd69 69b5721b6069 خبر خاکستری

سمانه هراتیان رئیس کارگروه دانش آموزی شهرستان سمنان و معلم پایه ششم دبستان پسرانه امام حسن مطبی در گفتگو با مرآت با اشاره به نزدیک شدن روز جهانی کودک و همزمانی آن با هفته محیط زیست گفت: : به همین مناسبت از مسئولان شورای کوهنوردی استان سمنان دعوت کردیم تا با حضور در این مرکز آموزشی در مورد موضوعاتی همچون لزوم نگهداری و پاکسازی جنگل ها و کوه ها از زباله و حفاظت از درختان بحث و تبادل نظر کنند.

حمیده معماری نسب یکی از اعضای هیئت مدیره شورای کوهنوردی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت اظهار کرد: امروز به دعوت کارکنان مدرسه پسرانه امام حسن مطبی(ع) از مدرسه بازدید کردیم و با دانش آموزان در خصوص رعایت محیط زیست بحث و تبادل نظر کردیم. برای حفظ آن راه هایی برای داشتن طبیعت زیباتر و در مورد چگونگی استفاده صحیح از منابع اطرافمان به عنوان میراثی برای نسل های آینده صحبت کردیم.


8b321d73 f39e 423b a5ed 70fe4c19f07a خبر خاکستری

سید مصطفی حسنی دبیر شورای کوهنوردی شهرستان سمنان نیز اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی کودک و هفته محیط زیست، زنگ محیط زیست برای اولین بار به صورت نمادین در شهرستان سمنان در مدرسه پسرانه امام حسن مجتبی و بعد از آن نواخته شد. در آن روز موضوعات آموزشی مربوط به سوغاتی بین دانش آموزان توزیع شد.

محمدحسین محمودآبادی دانش آموز پایه ششم ابتدایی با اشاره به موارد مطرح شده از سوی شورای کوهنوردی استان سمنان در هشدار زیست محیطی گفت: امروز یاد گرفتیم زباله را به محیط زیست نریزیم چرا که حیوانات با خوردن این زباله ها می میرند و نسل آینده نیز از بین خواهد رفت. بمیر.» رفت


37aadf42 db7e 4466 a288 2e8e3e61ec73 خبر خاکستری
پرهام پاکدل دانش آموز پایه ششم مدرسه امام حسن مطبی(ع) نیز افزود: امروز به ما گفتند که در جنگل ها آتش روشن نکنیم و اگر لازم است؛ در جنگل ها آتش روشن نکنیم. ما باید با حفر چاله و در نهایت ریختن در خاک و آب از خاموش شدن آتش مطمئن شویم. همچنین ریختن پوست میوه در طبیعت اگرچه نمی تواند به کود تبدیل شود اما برای مدتی از زیبایی محیط می کاهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید