زنگ مبارزه با استکبار همزمان با نماهنگ روز ایثار شهر نایین نواخته شد.


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907858

زنگ مبارزه با استکبار به مناسبت 22 آبان روز دانش آموز و مبارزه با صهیونیسم و ​​استکبار در دبیرستان دخترانه شهید کمال هیتیان نایین به صدا درآمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ زنگ استکبار ستیزی به مناسبت فرا رسیدن 22 آبان روز دانش آموز و مبارزه با صهیونیسم و ​​استکبار مصادف با ایثار شهرستان نایین صبح امروز چهارشنبه 20 آبان ماه در محل دانشگاه شهید کمال هیتیان نواخته شد. دبیرستان دخترانه آن شهر.

حجت الاسلام مطهرهو امام جمعه شهرستان نایین در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و نام سه دانش آموز شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز، گفت: ویژگی و جوهر استکبار سقوط است و بعد فقط به فکر انتقام است. . مانند آمریکای جنایتکار که توسط ملت غیور به عنوان زباله از کشور بیرون انداخته شد و پس از گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی همچنان تشنه انتقام و اعتصاب علیه نظام مقدس ماست.

در این پخش محمد کریمی سرپرست جدید فرمانداری نایین راه مبارزه با استکبار را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: اولین و مهمترین وظیفه شما دانش آموزان فعال و پویا مطالعه و کسب علم است چرا که بهترین ها راه مبارزه با استکبار کسب علم است و آن علم است

ستوان دوم پاسدار مهدی علی بیگی فرمانده ناحیه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده نایین نیز در این دیدار گفت: حوزه بسیج دانش آموزی از نایین تا چوپانان تحت پوشش است اما دبیرستان شهید کمال هیتیان ویژه و ویژه است. دبیرستان فعال به ویژه در طرح شهید بهنام محمدی امروز جوایز مربیان و هدایایی به فعالان این طرح اهدا می شود.

در بخشی از متن بیانیه این دبیرستان که توسط مجری برنامه قرائت شد، آمده است: روز 22 آبان ثابت شد مستکبران و ستمگرانی که به محرومان و مستضعفان آزادی و زندگی نمی دهند محکوم به فنا هستند. به سوی شکست. آن افکار پوچ که همچون کوهی در ذهن های توخالی استوار ایستاده اند، کاهی بیش نیستند. تمام تلاش خود را برای سربلندی کشورمان انجام می دهیم و در هفته بسیج دانش آموزی با یاری 36 هزار شهید دانش آموز در کشور و با در نظر گرفتن گام دوم انقلاب اسلامی حضور پرشور و حداکثری خود را در 22 اسفند اعلام می کنیم. آبان.تا شکوه حضور حداکثری این ملت را در برابر دیدگان همگان بازگردانیم.


خبر خاکستری

به گزارش صاحب نیوز ؛ زنگ استکبارستیزی توسط امام جمعه، سرپرست جدید فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس اداره اطلاع رسانی نواخته شد. شهرستان نایین و سایر مسئولین با حضور پرشور دانش آموزان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید