تیم ملی هاکی داخل سالن ایران راهی مسابقات جهانی می شود

ساعت: 22:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1923124

با رئیس فدراسیون جهانی ویزا تماس گرفتیم

رئیس فدراسیون هاکی گفت: تیم هاکی خود را برای حضور در جام جهانی 2023 آفریقای جنوبی آماده می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، بهرام آلدی رئیس فدراسیون هاکی از آماده سازی تیم هاکی برای حضور در جام جهانی 2023 آفریقای جنوبی خبر داد و اظهار داشت: ملی پوشان 12 نفره ترکیب تیم مشخص شد و تیم ملی آفریقای جنوبی میزبان جام جهانی 2023 خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی هاکی 13 باخمن به مسابقات اعزام می شود. مسابقات هاکی داخل سالن قهرمانی جهان از 16 تا 22 فوریه به میزبانی پرتوریا آفریقای جنوبی با حضور 12 تیم از 5 قاره و آفریقای جنوبی، آمریکا و آرژانتین در یک گروه برگزار می شود.
القادی افزود: با مکاتباتی که با طیب اکرم، رئیس فدراسیون جهانی هاکی روی یخ داشتیم، قرار شد که ویزا به سرعت صادر شود.
رئیس فدراسیون هاکی روی یخ با تاکید بر اینکه خرید و تکمیل تجهیزات و پوشاک ورزشی هاکی به دلیل تحریم ها بسیار سخت و طاقت فرسا است، خاطرنشان کرد: در دیدار اخیر با طیب اکرم رئیس فدراسیون جهانی هاکی با پیروان وی – در بالا، تجهیزات ورزشی هاکی اهدایی به ایران وارد کشور شد، این وسایل از روز شنبه وارد تهران می شود و تا پایان سال 1402 هیئت های استان را با تجهیزات ورزشی غنی می کنیم.
الگادی در ادامه به انتصاب خجت الاسلام و المسلمین خسروپنا به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: انتصاب خجت الاسلام و المسلمین خسروپنا به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی انقلاب فرهنگی که قبلاً از کنفدراسیون هاکی آسیا به ریاست کمیته اخلاق آن کنفدراسیون انتخاب شده بود. این نشان از شایستگی و توانایی آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید