خبر بد برای علیرضا بیرانوند

خبر بد برای علیرضا بیرانوند

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز شنبه 22 اردیبهشت ماه 5 دیدار پیگیری شد که پرسپولیسی ها بدون حضور هواداران خود موفق شدند میزبان را با نتیجه 2 بر صفر در خارج از خانه شکست دهند.

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در این دیدار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در نیمه دوم با واکنش زیبای خود توانست ضربه سر بابک مرادی را برای بسته نگه داشتن دروازه مهار کند و تعداد کلین شیت های او در فصل جاری را افزایش دهد. به 12. تحویل داده شد

در یکی از دیدارهای مهم دیروز تراکتورسازی موفق شد در خانه گهر را با دو گل شکست دهد و نکته جالب این دیدار، کلین شیت حسین پورحمیدی، دروازه بان تراکتورسازی بود که آمار او در صدر جدول قرار دارد. بهترین دروازه بان های این فصل با شماره 16

با توجه به اینکه تنها 3 هفته تا پایان فصل بیست و سوم باقی مانده است، اگر بیرانوند در هر 3 دیدار موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شود، باز هم با کلین شیت پورحمیدی فاصله خواهد گرفت و رویای رسیدن به دستکش طلایی بر سر دروازه بان پرسپولیس است.

در حال حاضر حسین پورحمیدی با 16 و سید حسین حسینی دروازه بان استقلال تهران با 14 کلین شیت در جایگاه اول و دوم قرار دارند و یکی از این دو دروازه بان در پایان فصل صاحب دستکش طلا می شود.