خبر مهم برای متقاضیان کالابرگ/ طرح فجرانه کالابرگ دوباره اجرا می شود؟!

خبر مهم برای متقاضیان کالابرگ/ طرح فجرانه کالابرگ دوباره اجرا می شود؟!

مشاور پروژه الکترونیک کالابرگ درباره اعطای جایزه پروژه فجرانه گفت: طبق اعلام سخنگوی دولت قرار است در مذاکرات با مجلس درباره منابع مورد نیاز پروژه فجرانه تکلیف مشخص شود اما هنوز چیزی اعلام نشده است.

سیدرضا یحیوی در پاسخ به اینکه با توجه به پایان پروژه سوم فجران در کالابرگ، تکلیف این پروژه به کجا ختم می شود؟ وی بیان کرد: همانطور که سخنگوی دولت اعلام کرد، دولت و مجلس در حال مذاکره برای تعیین تکلیف و منابع هستند و دولت خواهان ادامه طرح فجران است اما هنوز دستور جدیدی به ما ابلاغ نشده است. در صورت وجود بودجه، از تمدید پروژه کالابرگ استقبال می کنیم.

بنابراین گزارش، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت هفته گذشته در نشست خبری با اشاره به کاهش نرخ بیکاری و کاهش رشد نقدینگی در این دولت، گفت: دولت سیزدهم با مشکلات زیادی در اقتصاد مواجه بود. بخش در ابتدای فعالیت اما کارهایی برای رفع آنها انجام داد که نرخ افزایش نقدینگی از 42 درصد به 23 درصد نتیجه این اقدامات بود، بیکاری از نزدیک به 10 درصد به زیر 8 درصد رسید که نتیجه دولت بود. در اقدامی برای پایان دادن به بنگاه های راکد، دولت برای واردات کالاهای اساسی و تجهیزات تولید ارز تخصیص داد.

بهادری جهرمی تاکید کرد: در صورت تامین منابع لازم در جداول بودجه از تمدید پروژه کالابرگ استقبال می کنیم.