درخشش ستاره مورد نظر استقلال روسیه

درخشش ستاره مورد نظر استقلال روسیه

خبر بد برای هواداران استقلال، رفتن محمد محبی به عنوان ستاره این تیم در پایان فصل گذشته بود و غیبت این بازیکن در خط حمله طلایی پوشان اصفهانی همچنان به چشم می خورد.

محبی که تجربه بازی در فوتبال پرتغال را نیز دارد، خیلی زود توانست خود را در روسیه بیابد و در همان سال اول به یکی از مهره های کلیدی جلیقه زردهای روستوف و لیگ برتر روسیه تبدیل شد. با نزدیک شدن به پایان رقابت های این فصل، مهاجم بوچهری در بین 32 بازیکن برتر لیگ روسیه قرار دارد و گل دیدنی او به دینامو نیز نامزد بهترین گل این فصل فوتبال روسیه شده است.

محبی البته در هفته های اخیر به دلیل مصدومیت از ترکیب روستوف دور بوده و اگر این مصدومیت برایش پیش نمی آمد می توانست آمار گلزنی خود را بهبود بخشیده و به روستوف در لیگ برتری پیدا کند.

این گل محیبی به عنوان بهترین گل فصل فوتبال روسیه نامزد شده است.

محبی البته نامزد کسب این دو جایزه انفرادی شده است که با 32 نفر برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر روسیه در رای مردم فوتبال رقابت می کند و 16 گلزن دیگر را رقیب خود در رده بهترین گل می بیند. فصل. محبی در اولین فصل حضورش در تیم فوتبال روستوف 22 بار برای تیمش به میدان رفت که 17 بازی منظم و 5 بازی تعویضی در لیگ انجام شد و موفق به زدن 6 گل شد.

او 8 گل پشت سر گولنکوف دارد و بعد از اوسیپنکو دومین گلزن برتر روستوف است.

این رای گیری تا ساعاتی دیگر ادامه دارد و علاقمندان به فوتبال در ایران می توانند برای کسب دو عنوان انفرادی (بهترین بازیکن فصل و) ستاره تیم ملی فوتبال ایران به آدرس https://winline-heroes.premierliga.ru/ مراجعه کنند. بیشترین -بهترین گل فصل) رای دادن.