دو غایب بزرگ پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان

دو غایب بزرگ پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان

پرسپولیس سه شنبه شب این هفته در حالی به مصاف استقلال خوزستان می رود که خط حمله این تیم نسبت به دیدار اول اهواز عمدا تغییر کرده است.

در بازی رفت شهاب زاهدی مهاجم فیکس قرمزها بود و در دقیقه 64 نبیل بهویی به همراه او وارد زمین شد تا دقایقی با دو مهاجم کلاسیک فصول اخیر بازی کند.

پرسپولیس در این دیدار دو بار از حریف عقب افتاد اما هر دو بار برگشت، هرچند در نهایت یک امتیاز از این دیدار کافی نبود و همین حالا در کورس برای قهرمانی باید حسرت امتیازهای از دست رفته در چنین دیدارهایی را بخورد.

در این دیدار شهاب زاهدی پنجمین گل لیگ برتر خود را از روی پنالتی به ثمر رساند و این اشتباه برای میلاد سرلک رخ داد که کنعانی زادگان خودش می خواست پنالتی بزند و زاهدی به راحتی قبول کرد و توپ را به او داد.

نبیل بهویی در نیمه دوم وارد زمین شد و با ضربه سر عالیشاه را به کرنر رساند تا دروازه میزبان باز شود. شادی نبیل بهویی در صحنه گل دوم و البته شهاب زاهدی دیدنی بود. این در حالی است که باهویی اعصاب خود را از دست داد و پیراهن خود را در آورد تا فشاری را که به خاطر گل نزدن به او وارد شده نشان دهد.

این گل اولین و آخرین گل بهویی برای پرسپولیس بود که برای خود و هواداران تیمش ذخیره کرد. حالا نه شهاب زاهدی و نه باهویی در پرسپولیس جایی ندارند با این تفاوت که شهاب در جی لیگ ژاپن می درخشد اما نبیل بدون تیم می ماند.