سه غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟

سه غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟

روزبه چسمی، سیلوا و آرش رضاوند سه غایب استقلال در دیدار با مس رفسنجان بودند. با این حال آبی ها نمایش خوبی مقابل بهترین خط دفاعی لیگ برتر به نمایش گذاشتند و در نهایت با نتیجه 2-1 پیروز شدند.

روزبه چشمی به دلیل جراحی دست و آرش رضاوند به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا استقلال را در سفر به رفسنجان همراهی نکردند. اما نیمکت نشینی سیلوا در این دیدار یک نکته فنی بود. او در دیدار مقابل مس رفسنجان با گل صنعت نفت شانس همراهی استقلال را از دست داد.

به جای سیلوا، محمدحسین مردامند در میانه خط دفاعی استقلال و در کنار عارف غلامی به میدان رفت. او در آن مسابقه بهترین بازیکن استقلال بود و یک گل هم به ثمر رساند. زیبر نیک نفس نیز به جای روزبه کشمی بازی کرد و عملکرد او آنقدر خوب بود که مورد تمجید ریکاردو ساپینتو قرار گرفت. مهدی مهدی پور به جای آرش رضوند عملکرد خوبی در ترکیب آبی پوشان داشت.

گل اول استقلال در این دیدار را محمدحسین مرادمند پس از پاس مهدی مهدی پور به ثمر رساند. با حضور بازیکنان تعویضی و پیروزی استقلال مقابل مس، این احتمال وجود دارد که آرش رضاوند و سیلوا در ترکیب استقلال مقابل روزبه چسمی به میدان ن روند و حتی ابقای آنها در نیمه نهایی جام حذفی ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید