رونمایی از بازیکنی که پرسپولیس را برای استقلال دور زد

رونمایی از بازیکنی که پرسپولیس را برای استقلال دور زد

پس از افشای چند فایل صوتی در برخی رسانه ها که شواهدی از رابطه عرفان باقری بازیکن سابق آکادمی استقلال و فرشید سامی سرپرست فعلی و عضو سابق هیئت مدیره این باشگاه را آشکار می کرد و به نوعی سامی دلیل جدایی باقری است. این بازیکن در خصوص انتشار این فایل صوتی و اخبار مربوط به آن گفت: زمانی که در باشگاه سایپا بودم، آقای حاجیلو رئیس وقت آکادمی استقلال از من خواست که به این باشگاه برگردم. وی در ادامه با حسابدار باشگاه زیر نظر حجت کریمی هماهنگی های لازم را انجام داد تا مبلغ رضایت نامه من به باشگاه سایپا پرداخت شود اما احمدی مدیر مالی باشگاه به من گفت که سرپرست باشگاه آقای ن کریمی از من خواست که علیه آقای سمیعی صحبت کنم».

وی ادامه داد: از من خواسته شد که بگویم سامی باعث شد من از استقلال جدا شوم یا می‌خواهد مدیر برنامه من شود، اما من گفتم که در این موارد دخالت نمی‌کنم و این پاسخ من باعث شد تا میزان رضایت من به بازگشت به استقلال نباید به باشگاه سایپا پرداخت شود. اما بعدها که سامی به عنوان عضوی از هیات مدیره به باشگاه استقلال آمد، آقای حاجیلو از او خواست و سامی هم با مدیریت صحبت کرد تا با رضایت من کار به پایان برسد.

باقری تاکید کرد: در زمان آقای آجارلو، آقای سامی قصد داشت به من کمک کند زیرا با نظر آقای برهانی به تیم بزرگسالان استقلال پیوستم. سامی در عین حال می خواست به من کمک کند و حتی برای رسیدن به تیم بزرگسالان استقلال هم هیچ وقت از من خواسته های غیرعادی نکرد.