شکل جدید آیفون 16 همه را شوکه کرد

شکل جدید آیفون 16 همه را شوکه کرد

اپل رویکردی بسیار محافظه کارانه در قبال محصولات اعلام نشده خود دارد و به طور کلی سعی می کند اطلاعات محرمانه را فاش نکند. با این حال، همچنان شاهد افشاگری های مختلف در مورد محصولات اپل هستیم.

یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی X که داستان چندان روشنی ندارد، تصویر منتسب به مدل نهایی آیفون 16 را فاش کرد. در این تصویر می بینیم که محل قرارگیری دوربین های پشتی تغییر کرده و لنزها به صورت عمودی یکی زیر دیگری قرار می گیرند.

شکل جدید آیفون 16 همه را شوکه کرد

به گفته منابع آگاه، اپل هنوز تولید گوشی های سری آیفون 16 را آغاز نکرده است. بنابراین بعید است که مدل نهایی آیفون 16 واقعاً تولید شود. بنابراین، آنچه در تصویر می بینیم احتمالاً یک ماکت غیر رسمی است که بر اساس شایعات ساخته شده است.

با این حال، هیچ یک از این دو احتمال را نمی توان رد کرد. این امکان وجود دارد که اپل واقعاً یک مدل آزمایشی و اولیه از آیفون 16 را به صورت محدود تولید کرده باشد.

بازگشت اپل به قرارگیری عمودی دوربین عقب یک تحول غیرمنتظره است. با معرفی آیفون 13، این شرکت از طرح بندی عمودی فاصله گرفت، اما نیاز به ضبط ویدیوی سه بعدی برای ویژن پرو باعث می شود اپل دوباره به دوربین های عمودی بازگردد.

در حال حاضر از قیمت نسل جدید گوشی اپل اطلاعی نداریم. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، مدل های آیفون 2024 احتمالا در پایان ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد.