عکس Stelato S9 لوکس ترین خودروی بازار چین

Stelato S9 برای رقابت با خودروهای برتر آلمانی مانند آئودی A8 و مرسدس بنز S کلاس طراحی شده است، با این تفاوت که کاملاً الکتریکی است. طبق نشست خبری برگزار شده، این خودرو بر روی پلت فرم تورینگ ساخته شده و از سیستم شاسی تورینگ بهره می برد. علاوه بر این، S9 اولین خودرویی خواهد بود که از سیستم رانندگی هوشمند Qiankun ADS 3.0 هوآوی و سیستم سیستم عامل هارمونی آن استفاده می کند.

عکس Stelato S9 لوکس ترین خودروی بازار چین

Stellato S9 از طراحی Inside-Out استفاده می کند که به ادغام فضای داخلی و خارجی و به حداکثر رساندن فضای کابین کمک می کند. تصاویر منتشر شده یک فضای بزرگ VIP را در ردیف عقب نشان می دهد. دکمه های صندلی ها روی پانل درها دیده می شود. به احتمال زیاد یخچال داخلی و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی برای سرنشینان عقب خواهد داشت. ابعاد این خودرو 5160، 1987 و 1486 میلی متر و فاصله دو محور آن 3050 میلی متر است.

رقیب چینی مرسدس بنز و آئودی با تکنولوژی فراوان به بازار آمده است/عکس

به گفته مدیران این خودروساز، استلاتو کمترین مقاومت در برابر باد را در بین سدان های لوکس دارد و این رقم در مراسم معرفی مردادماه اعلام می شود. Stellato S9 به جای آینه از دوربین های جانبی استفاده می کند.

رقیب چینی مرسدس بنز و آئودی با تکنولوژی فراوان به بازار آمده است/عکس

این خودرو در دو نسخه تک موتوره و دو موتوره موجود است. همه مدل ها از موتور الکتریکی 304 اسب بخاری TZ210XYA03 ساخته شده توسط فناوری دیجیتال پاور هوآوی در محور عقب استفاده می کنند. نسخه های دو موتوره یک موتور 211 اسب بخاری را به محور جلو اضافه می کنند. هنوز اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری در دست نیست، اما حداکثر برد آن بیش از 800 کیلومتر است.

رقیب چینی مرسدس بنز و آئودی با تکنولوژی فراوان به بازار آمده است/عکس

یکی از نقاط قوت مهم این خودرو، سیستم Qiankun ADS 3.0 هواوی خواهد بود. این سیستم به خودرو اجازه می دهد تا موانع و سناریوها را مانند انسان به طور واقع بینانه درک کند.

این خودرو هم اکنون با قیمت هایی بین 57 هزار و 250 تا 75 هزار و 950 دلار معادل 3 میلیارد و 340 میلیون و 4 میلیارد و 480 میلیون تومان برای پیش فروش عرضه می شود.