تب خودروی لوکس چین/ SUV چینی ها را در آتش گرفت

تب خودروی لوکس چین/ SUV چینی ها را در آتش گرفت

Trumpchi GS8 Traveler SUV بسیار پر زرق و برق تر از مدل معمولی است و جلوپنجره آن به دقت حس آمریکایی ها را منتقل می کند. فقط به لبه جلد نگاه کنید که چگونه نام GAC در چشم مردم می ماند!

Gak Trumpchi GS8 Traveler – ترامپچی GS8 Traveler، مانند تویوتا لندکروزر، یک شاسی بلند سه ردیفه فول سایز است.

شوق SUV چینی ها را فرا گرفته است و شرکت های خودروسازی در چین نیز سعی دارند با مدل های رنگارنگ دل مشتریان را به دست آورند. آنها در جدیدترین دسته گل خود فیس لیفت جذابی از SUV Trumpchi GS8 را روانه خیابان ها کردند که در ادامه با عکس و مشخصات فنی همراه خواهیم بود.

مشخصات و قیمت Trumpchi GS8 Traveler

همچنین سایز و ابعاد ترامپچی GS8 Traveler هم اکنون دستخوش تغییراتی شده و برابر با 5110 میلی متر طول، 1976 میلی متر عرض و 1780 میلی متر ارتفاع است و فاصله بین دو محور آن به 2920 میلی متر می رسد. علاوه بر این، این فیس لیفت سعی کرد چهره GS8 Traveler 2023 را بیشتر شبیه یک SUV مکعبی کند و به طور کلی آمریکایی تر شود.

جیپ 5 متری زیبا / تویوتا لندکروز جدید چینی / عکس

البته از نظر فنی، قدرت خروجی این فیس لیفت هیچ تغییری نکرده است و همچنان می توان موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ TGDI با قدرت 252 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر را در زیر کاپوت ترامپچی یافت. مسافر GS8. همه این اعداد توسط یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شوند، اما اگر نسخه های بالاتر را ترجیح می دهید، می توانید مدل AWD را نیز انتخاب کنید.

جیپ 5 متری زیبا / تویوتا لندکروز جدید چینی / عکس

قیمت ترامپچی GS8 Traveler 2023 هنوز اعلام نشده است، اما وقتی به رقبای این SUV مانند Haval Big Dog نگاه می کنیم و قیمت نسخه معمولی آن را در کنار آن قرار می دهیم، قیمت Trumpchi GS8 Traveler را حدس می زنیم. حدود 25000 دلار یا کمی بیشتر هزینه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید