SUV جدید چینی با چه قیمتی وارد ایران می شود؟ + عکس

استیون که به عنوان زیرمجموعه گروه چینی فاو شناخته می شود، شاسی بلند T90 را معرفی کرد.
SUV جدید چینی با چه قیمتی وارد ایران می شود؟ + عکس

SUV چینی FAV Bastion T90 معرفی شد. در ادامه با مشخصات و ویژگی های SUV FAW Bestune T90 آشنا می شویم.

نیروی هوایی نروژ اروپایی ها را غافلگیر کرد

Bastion که به عنوان زیرمجموعه گروه Fau چین شناخته می شود، شاسی بلند T90 را معرفی کرده است. این خودرو در مدل پایه با 6 بسته سفارشی سازی وارد بازار چین می شود و مشتریان چینی می توانند آن را با قیمت 13800 تا 20300 دلار خریداری کنند. با توجه به اینکه گروه بهمن برنامه مونتاژ شاسی بلند Bastion T77 را در دستور کار خود قرار داده است، فرصت مونتاژ یا واردات این خودرو در ایران فراهم شده است.SUV جدید چینی با چه قیمتی وارد ایران می شود؟  + عکس

Fau Bastion T90 بر اساس پلتفرم جدید A2 توسعه یافته و به دلیل استفاده از زبان طراحی جدید این شرکت، مشابه فیس لیفت های T77 و T99 است. در نمای جلوی این خودرو المان های افقی زیادی را می بینیم و چراغ های دو تکه نیز به طور مناسب در دو طرف سپر تعبیه شده اند.

Bastion T90

در نمای جانبی این خودرو نیز می توان کمر برجسته ای را دید که به سمت بالا کشیده شده و نزدیک گوشه مثلثی انتهای شیشه ها قرار گرفته است. در قسمت عقب این خودرو می توان ظاهری ساده با یک چراغ مشترک و دو نوک اگزوز تزئینی را مشاهده کرد. طول Fav Bastion T90 4718 میلی متر، عرض آن 1880 میلی متر، ارتفاع آن 14710 میلی متر و فاصله بین دو محور آن 2772 میلی متر است.

Bastion T90

Fau Bastion T90 بر اساس زبان طراحی جدید این شرکت توسعه یافته و به همین دلیل در داخل آن شاهد ظاهری ساده مانند خودروهای برقی هستیم. برای این بخش، طراحان یک صفحه نمایش لمسی عمودی 12.6 اینچی، یک صفحه نمایش دیجیتال LCD 8 اینچی و یک نمایشگر هدآپ 9.6 اینچی در نظر گرفته اند.

امکانات رفاهی و ایمنی

Bestune T90

از مهم ترین امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می توان به سیستم تهویه با دریچه های عقب، استارت دکمه ای، قابلیت به روز رسانی از راه دور، اتصال به تلفن همراه، کروز کنترل، رادار سرعت معکوس، سیستم پایش هوای لاستیک ها، پارک خودکار، ایربگ جلو و جلو و جلو اشاره کرد. پرده عقب

مشخصات فنی Bastion T90

Bestune T90

Bastion T90 را می توان با موتور 1.5 لیتری توربو و 2 لیتری توربو در بازار چین سفارش داد. موتور 1.5 لیتری توربو می تواند 170 اسب بخار قدرت و 258 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی تولید شده توسط این موتور توسط یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ ها منتقل می شود.

موتور 2 لیتری توربو این خودرو می تواند 185 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور تولید کند. یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال نیرو از موتور به چرخ ها را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید