مردم مطمئن باشند دریادلان کشور حافظ منافعشان هستند

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش روابط عمومی ارتش گرامیداشت سالروز بازگشت ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش و ثبت این روز در تقویم رسمی کشور تحت عنوان «روز افتخار و اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران» با حضور دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وحید جلیلی معاون صدا و سیما و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند. سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ابتدای این همایش با تبریک دهه کرامت گفت: امروز همانطور که گفته شد به احترام شما مردم در جمع شما حضور داشتیم.

وی افزود: رفقای من بدون هیچ ارتباطی کشتی گرفتند و این همه به خاطر دعای خیر خانواده های شماست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: ایرانیان باید همواره پرچم و نشان مقدس کشورمان را در گوشه و کنار اقیانوس جهان با اقتدار به نمایش بگذارند و نشان دهند که در این مرز و بوم چقدر شجاع و دلیر زندگی می کنند.

دریادار ایرانی در پایان تاکید کرد: به مردم قول می دهم دریاها منافع آنها را حفظ کنند و اقتصاد را همیشه در اعماق دریاها ثابت نگه دارند تا انشاالله در آینده شاهد روزهای خوبی باشیم.

ناوگان 86 نیروی دریایی یک رکورد منحصر به فرد را در بین قدرت های جهانی ثبت کرد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی نیز با ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی گفت: بحمدالله امیر ایران فرمانده موفقی است و این تاریخ سازی در زمان خودش اتفاق افتاد. ما مفتخریم که این را در تقویم ثبت شورای فرهنگ عمومی نامگذاری کنیم.

وی افزود: با وجود اینکه اکثر کاروان های دریایی همیشه با دزدان دریایی مشکل دارند، اما اقتصاد دریایی ما به لطف حمایت این مردان شجاع سفیدپوست سالم است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

وزیر فرهنگ تصریح کرد: این افتخار بزرگ برای هیچکس نبود، 8 ماه کشتیرانی بی وقفه و ثبت رکوردی بی نظیر در اوج قدرت های جهانی. این روحیه آمادگی که زنان و مردان این کره خاکی می توانند همه موفقیت ها را برای خود به دست آورند، توسط امام راحل ما ایجاد شد، در حالی که پیش از این وابستگی هایی ناشی از مدیران نالایق در دوره قاجار و پهلوی بود، اما در بخش های مختلف، انقلاب اسلامی همه چیز را ممکن ساخته و امروز موفقیت های بزرگی رخ داده است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه شب عملیات عهد صادق برای همیشه ثبت شد، گفت: ده ها کشور زمانی سپر دفاعی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کردند که ایران نیز اعلام کرد که قصد مجازات رژیم صهیونیستی را دارد و همه آماده و در مقابل چشمان خود بودند. از تمام جهان گفتند که قدرت رژیم صهیونیستی جعلی است.

وی ادامه داد: آیندگان شب قدر صدوق و 27 اردیبهشت را به یاد می آورند و قصه می گویند و می خوانند و به آن افتخار می کنند که این شاخصه تاریخ سازی است.

وزیر فرهنگ در پایان تاکید کرد: از همه شما با لباس سفید تشکر می کنیم چرا که باعث ایجاد احساس غرور در ملت شده اید، امیدواریم این افتخارات و قصه ها ادامه داشته باشد و در عرصه های فرهنگی، هنری و رسانه ای در اختیار شما عزیزان باشیم. میدان هایی که دقیقا این حماسه ها را بازگو کنند .


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها