واکنش همایون شجریان به جدایی از سحر دولتشاهی: خیانت نشد، سقط نشد، صبرمان تمام شد/ دوستی تا ابد است

واکنش همایون شجریان به جدایی از سحر دولتشاهی: خیانت نشد، سقط نشد، صبرمان تمام شد/ دوستی تا ابد است

همایون شجریان دقایقی پیش در پستی در اینستاگرام خود نوشت: «عزیزان به این مزخرفات توجه نکنید. در کار من و سحر جان خیانت نبود، بچه ای که بخواهد جا بماند. حمایت و دوستی همیشه وجود خواهد داشت. صبر ما تمام شده است”

پس از انتشار خبر جدایی همایون شجریان و سحر دولتشاهی در کانال های یوتیوب در روزهای اخیر، همایون شجریان با انتشار پستی در اینستاگرام خود به این شایعات واکنش نشان داد و تمامی این ادعاها را تکذیب کرد.

تقریباً هر دو هنرمند مطرحی که در ایران ازدواج می کنند به شدت روی آنها تمرکز می کنند و با کوچکترین نشانه ای شایعه خیانت و جدایی آنها به گوش می رسد. اتفاقی که برای همایون شجریان خواننده معروف موسیقی ایرانی و سحر دولتشاهی بازیگر سینما افتاد.

ابتدا شایعاتی مبنی بر بارداری سحر دولتشاهی مطرح شد و سپس خبر سقط جنین این بازیگر زن به دلیل خیانت همایون شجریان توسط کانال های یوتیوب منتشر شد. ظاهرا ابعاد این شایعات آنقدر زیاد شده است که این زوج نمی توانند از آن چشم پوشی کنند.

همایون شجریان دقایقی پیش در پستی در اینستاگرام خود نوشت: «عزیزان به این مزخرفات توجه نکنید. در کار من و سحر جان نه خیانت بود نه بچه ای که بخواهد جا بماند. حمایت و دوستی همیشه وجود خواهد داشت. صبرمان تمام شد”واکنش همایون شجریان به جدایی از سحر دولتشاهی: خیانت نشد، سقط نشد، کاسه صبرمان لبریز شد/ دوستی تا ابد