اتفاق جدیدی بین سحر دولتشاهی و همایون شجریان در حال رخ دادن است! + عکس

اتفاق جدیدی بین سحر دولتشاهی و همایون شجریان در حال رخ دادن است!  + عکس

شایعه جدایی سحر دولتشاهی و همایون شجریان در فضای مجازی پیچیده است. سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان است. سحر دولتشاهی چند سال پس از ازدواج از رامبد جوان جدا شد و مدتی است که همایون شجریان را می بیند. سحر دولتشاهی هنوز خبر رسمی ازدواجش با همایون شجریان را منتشر نکرده است.

سحر دولتشاهی و همایون شجریان از هم جدا شدند؟
هیچگاه خبری رسمی مبنی بر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی منتشر نشده است و البته نزدیکان همایون شجریان نیز ازدواج این دو هنرمند را تکذیب کردند اما رابطه آنها به گونه ای بود که دیگر علاقه این دو بر هیچ یک پوشیده نیست. طرفداران آنها . .

آنچه اکنون به شایعات ضعیف شدن رابطه دامن زده است این است که سحر دولتشاهی برخلاف سال گذشته تولد خمایون شجریان را که 31 اردیبهشت بود در اینستاگرامش تبریک نگفت. سحر دولتشاهی سال گذشته عکسی از کودکی همایون شجریان با قلب سرخ به اشتراک گذاشت. عدم تبریک امسال باعث شد شایعاتی مبنی بر جدایی این دو هنرمند مطرح شود. البته ممکن است هر دو سلبریتی فاصله گرفتن از فضای مجازی را انتخاب کرده باشند.

تبریک به سحر دولتشاهی برای تهیه کنندگی همایون شجریان در سال گذشته
سحر دولتشاهی با انتشار عکسی از دوران کودکی همایون شجریان تولد همایون شجریان را تبریک گفت و دل این خواننده محبوب را رقم زد.

در سال های اخیر بارها موضوع ازدواج این دو هنرمند در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شده است.

دیدگاهتان را بنویسید